حمله سیاه دو عموی دختر 10 ساله به دختر

دختر بچه در حالی که معده اش درد می کرد به همراه پدر و مادرش به بیمارستان رفت و پزشکان متوجه شدند که او باردار است و با پلیس تماس گرفتند.

پس از تحقیقات پلیس، ماجرای هولناک تجاوز دو عموی شیطان صفت به دختر آزار دیده پس از باردار شدن او فاش شد.

حمله سیاه دو عموی دختر 10 ساله به دختر
این قربانی تجاوز حدود سه ماه پیش دختری به دنیا آورد که حاصل آن تجاوز جنسی بود. این دختر ده ساله در اواسط تیرماه متوجه بارداری خود شد. وقتی پدر و مادرش او را به دلیل درد معده به بیمارستان بردند.

عموی بزرگتر پس از اینکه DNA نوزاد با عموی کوچکتر که مظنون اصلی است مطابقت ندارد توسط پلیس دستگیر می شود. پرونده دایی بزرگتر یک ماه و پرونده برادر کوچکترش 18 روز به طول انجامید.

رای نهایی دادگاه اعلام شد که به موجب آن هر دو مقصر شناخته شدند. این دختر قبل از زایمان از مقامات هندی درخواست اجازه سقط جنین کرد اما دادگاه عالی هند این درخواست را رد کرد.

این دادگاه بر اساس تشخیص هیئت پزشکی، سقط جنین در هفته 32 «هشت ماهگی» برای دختر خطرناک بوده است. بر اساس قوانین هند، سقط جنین پس از هفته بیستم بارداری مجاز نیست، مگر اینکه پزشکان تایید کرده باشند که جان مادر در خطر است.

این دختر 10 ساله از خانواده ای بسیار فقیر است. پدرش یک کارمند دولتی و مادرش خدمتکار است هند بالاترین میزان سوء استفاده جنسی از کودکان را در جهان دارد.

در همین حال، در این جامعه، قربانیان به ندرت در مورد تجربیات خود از آزار جنسی صحبت می کنند. بر این اساس، فرزندان خانواده های ثروتمند و فقیر به یک اندازه در معرض تجاوز قرار دارند.

فعالان جامعه مدنی می گویند اکثر قربانیان تجاوز به والدین یا معلمان خود از وضعیت خود اطلاعی نمی دهند زیرا خانواده های هندی از برچسب هایی مانند “بی ناموسی” می ترسند.

+9 صبح

دیدگاهتان را بنویسید