شاگردان صادق کشتی قهرمانی آسیا در آستانه کسب 3 مدال طلا / دیدار پسر عموی با مهمان حسن یزدانی!


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: 02/03/1401
کد خبر: 1833873

اولین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برای تیم منتخب ایران 3 فینالیست را هدایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ اولین روز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا پس از پیکارهای 5 وزن اول اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم و آغاز رقابت های نمایندگان تیم منتخب کشتی کشورمان در اولان باتور مغولستان برگزار شد.

وزن 57 کیلوگرم; رضا مومنی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل زناباذر زنده‌نبود دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان با نتیجه 10 بر 6 شکست خورد و با توجه به شکست این مبارز مقابل حریف هندی، نماینده ایران نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت. رقابت.

وزن 65 کیلوگرم؛ رحمان عموزاد خلیلی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر مقابل عنعت الله پاکستان پیروز شد. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کایکی یاماگوچی قهرمان نوجوانان جهان از ژاپن را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله تسوگبادراخ تسیویسورن از مغولستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. پسرخاله در دیدار پایانی هند را به مقصد باجرانگ پونیا دارنده مدال های برنز المپیک و نقره و برنز جهان ترک می کند.

وزن 70 کیلوگرم؛ محمدمهدی یگانه جعفری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب تایشی نارکانی از ژاپن شد و به دلیل حضور این مبارز در دیدار پایانی برای رده بندی به اختلاف افتاد. جگان جعفری در این دیدار به مصاف سیرباز تالگات قهرمان آسیا از قزاقستان می رود.

وزن 79 کیلوگرم; علی سوادکوهی پس از تساوی در وقت استراحت دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 6 مقابل بیمبادورج انخبایار از مغولستان پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی یودای تاکاهاشی از ژاپن را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و به فینال راه یافت. سوادکوهی به مصاف بالیان گوراو دارنده مدال نقره آسیا از هند می رود.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ضیا محمد صفاف از ترکمنستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر از سد ساتیوارت کادیان دارنده مدال نقره آسیا از هند گذشت و راهی دیدار فینال شد. محمدیان در فینال به مصاف بتسول اولزیسای خان از مغولستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید