مرد مسلح عموی خود را در مزرعه کشت / تیراندازی مرگبار با تفنگ شکاری

مرد مسلح عموی خود را در مزرعه کشت / تیراندازی مرگبار با تفنگ شکاری

رئیس پلیس آگاهی کلانشهر از دستگیری قاتل متواری پس از 2 سال خبر داد و گفت: متهم به دلیل اختلافات ملکی مرتکب جنایت شده است.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: اواخر دهه 1400 با قتل مرد جوانی در دامداری در غرب استان تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده قرار گرفت. توسط کارآگاهان اداره دهم این نیروی انتظامی.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پزشکی قانونی با حضور در محل با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با شلیک سلاح شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده بود. همچنین بررسی های اولیه نشان داد قاتل پس از ارتکاب جنایت، اسلحه را در مزرعه رها کرده و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان نیز مشخص شد قاتل به دلیل اختلافات ملکی در دامداری با عموی خود درگیر شده و در جریان این نزاع ناگهان با اسلحه شکاری به عموی خود شلیک می کند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پس از 2 سال تحقیقات متوجه شدند متهم در غرب تهران مخفی شده است و همین کافی بود تا در یک قدمی دستگیری مجرم قرار بگیرند.

وی افزود: کارآگاهان پس از کشف این ردیابی با هماهنگی مراجع قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و در عملیاتی هماهنگ وی را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

گودرزی بیان کرد: متهم پس از انتقال به لشکر دهم تحت بازجویی قرار گرفت و وی آشکارا به جرم خود مبنی بر کشتن عمویش با شلیک گلوله اعتراف و اظهار داشت که به دلیل اختلافات ملکی مرتکب این جنایت شده و پس از ارتکاب جنایت مخفیانه. متعهد شد 2 سال در جنوب ایران زندگی کرد.

رئیس پلیس آگاهی کلانشهر خاطرنشان کرد: با صدور دستور قانونی از سوی مرجه قاسعی، متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده و تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید