قتل دختر 16 ساله در خمین توسط پدر و عمویش

به گزارش ایلنا، سرهنگ هادی افراسیابی افزود: با اطلاع مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان خمین، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند. از قتل

وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان از مادر مقتول، وی گفت که مدتی پیش به صورت اینترنتی متوجه رابطه دخترش با مرد ناشناس شده و وقتی متوجه شد وی قصد فرار از خانه را دارد، موضوع را با پدرش در میان گذاشت. و عمو قرار داده است

فرمانده انتظامی شهرستان خمین تصریح کرد: مادر مقتول پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله به منزل رفت و پس از مشاجره با دخترش، وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند تا جایی که دخترش بیهوش شد و پس از تماس با اورژانس، وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ افراسیابی بیان کرد: مرگ این دختر 16 ساله بر اثر ایست قلبی در بیمارستان خمین بوده است. پس از انتقال جسد متوفی به سردخانه، با دستور مقام قضائی، متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تصریح کرد: فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی برای کاهش آسیب ها و تبعات آن برای خانواده ها ضروری است. در صورت بروز مشکلات شخصی یا خانوادگی، افراد می توانند با مراجعه به مراکز پلیس آگاهی از خدمات روانشناختی رایگان برای مشاوره و رفع مشکلات خود بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید