تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به قتل دختر 12 ساله در تعقیب و گریز پلیس / دادستان نظامی هرمزگان: پدر متوفی بابت کشته شدن پسرش شکایت کرد/ عامل تیراندازی شناسایی شد.

تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به قتل دختر 12 ساله در تعقیب و گریز پلیس / دادستان نظامی هرمزگان: پدر متوفی بابت کشته شدن پسرش شکایت کرد/ عامل تیراندازی شناسایی شد.

دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به مرگ دختری در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد. حیدری تصریح کرد: به گفته ماموران حاضر در صحنه تصادف خودرو پژو پارس 4 سرنشین داشت که با توقف خودرو متوجه شدند یکی از سرنشینان که دختری 12 ساله است از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. و خونریزی داشت بلافاصله توسط پلیس به مرکز اورژانس منتقل شد و با 115 تماس بگیرید و کمک بخواهید.

دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به مرگ دختری در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

به گزارش مرکز رسانه های قضایی، حیدری دادستان نظامی استان هرمزگان اظهار داشت: شب گذشته تعقیب و گریز ماموران انتظامی شهرستان بستک در محور لار به سمت میستان انجام شد.

وی افزود: به گفته ماموران حاضر در صحنه تصادف، شب حادثه پلیس به یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ که شیشه های آن کاملا دود شده بود مشکوک شده و با ایست اقدام به توقف خودرو کردند. تابلو و پلک هایی که راننده خودروی سواری به آن ها توجه کرد پژو پارس” اخطار متوقف نمی شود و به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: طبق اعلام پلیس برای توقف خودرو به تعقیب و گریز و تیراندازی به سمت لاستیک های خودرو، در نهایت چندین تیر به لاستیک و بدنه خودروی پژو پارس اصابت کرد اما به مسیر خود ادامه داد.

دادستان نظامی هرمزگان تصریح کرد: سرانجام خودروی پژو پارس با پنچر شدن لاستیک ها متوقف شد و نتوانست به مسیر خود ادامه دهد.

حیدری تصریح کرد: به گفته ماموران حاضر در صحنه تصادف خودرو پژو پارس 4 سرنشین داشت که با توقف خودرو متوجه شدند یکی از سرنشینان که دختری 12 ساله است از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. و خونریزی داشت بلافاصله توسط پلیس به مرکز اورژانس منتقل شد و با 115 تماس بگیرید و کمک بخواهید.

وی ادامه داد: مصدومان باید در اسرع وقت به بیمارستان شهرستان بستک اعزام شوند. با وجود اقدامات پزشکی در راه، فرد مصدوم فوت کرد.

دادستان نظامی هرمزگان تصریح کرد: همچنین پدر متوفی در جلسه دادگاه اظهار داشت ساعت 16 و 30 دقیقه بعدازظهر دیروز به همراه خانواده خود به سمت شهرستان کوهیج در حرکت بودند که توسط خودروی 405 مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و چندین گلوله به آنها وارد شد. ضربه به محفظه سرنشین و لاستیک های خودرویشان زده است

وی افزود: پدر متوفی بابت قتل پسرش شکایت کرد.

دادستان نظامی هرمزگان تاکید کرد: مقامات قضایی به محض اطلاع از این حادثه به همراه تیم بررسی صحنه جنایت شامل پزشکی قانونی، کارشناس اسلحه و کارشناس پزشکی قانونی از محل حادثه بازدید و اقدامات قضایی لازم را انجام خواهند داد. معیارهای.

حیدری گفت: فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود شناسایی شده و هم اکنون رسیدگی و رسیدگی جدی به این پرونده در دادسرای نظامی هرمزگان ادامه دارد.

دادستان نظامی هرمزگان تاکید کرد: دادسرای نظامی بدون در نظر گرفتن مرزها با دقت کامل و بر اساس مقررات و قوانین به موضوع رسیدگی و عدالت را صادر خواهد کرد.

حیدری تصریح کرد: این حادثه ربطی به اغتشاشات اخیر ندارد و پدر متوفی در این خصوص بیانیه ای صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید