روزنامه جوان: 90 درصد دستگیرشدگان در حوادث اخیر دوست پسر و دوست دختر بودند / 93 درصد آنها زیر 25 سال بودند / برخورد جنسی نقش تعیین کننده ای در تجمعات داشت.

روزنامه جوان: 90 درصد دستگیرشدگان در حوادث اخیر دوست پسر و دوست دختر بودند / 93 درصد آنها زیر 25 سال بودند / برخورد جنسی نقش تعیین کننده ای در تجمعات داشت.

روز جدید روزنامه اصول گرایی جوان نوشت: تحلیل جمعیتی تجمعات اخیر نشان می دهد که بیش از 90 درصد نوجوانان بازداشتی در تجمعات اخیر به عنوان دوست دختر و دوست پسر در اغتشاشات شرکت کرده اند… 93 درصد از حاضران در تجمعات اخیر زیر 25 سال سن داشته اند که نشان دهنده ظهور است. نسل جدیدی از شورشیان در کشور این روزنامه نوشت: مسائل جنسی یک عنصر اساسی در آوردن نسل جدید به صحنه دوستیابی است.

روزنامه اصول گرایی جوان نوشت: تحلیل جمعیتی تجمعات اخیر نشان می دهد که بیش از 90 درصد نوجوانان دستگیر شده در تجمعات اخیر به عنوان دوست دختر و دوست پسر در اغتشاشات شرکت کرده اند.

نظارت بر سرویس های امنیتی و همچنین مطالعات میدانی پلیس و غیره. نشان می دهد که درصد بالایی از حاضران در آخرین گردهمایی های کشور در سنین نوجوانی و اولیه بوده اند.

بر اساس این خبر، بر اساس گزارش های رسیده به یک نهاد امنیتی، 93 درصد از شرکت کنندگان در تجمعات اخیر زیر 25 سال سن داشته اند که نشان دهنده ظهور نسل جدیدی از شورشیان در کشور است. همچنین این گزارش نشان می دهد که اگرچه گفته می شد جنسیت تجمعات زنانه است، اما حضور جداگانه دختران و زنان در تجمع اخیر بسیار کم بوده است، اما از سوی دیگر بیش از 90 درصد دستگیرشدگان را دوست دختر و دوست دختر تشکیل می دهند. دوست پسرهای جوانی که شور و شوق داشتند و … وارد صحنه شدند و قبلاً در اولین بازجویی ها اعلام کرده بودند که برای نشان دادن قدرت و شجاعت خود و … جلوی دوستانمان زباله ها را آتش زدیم. قوطی ها و… به نوعی مشکلات جنسی به صحنه کشیده شد.

دیدگاهتان را بنویسید