در اغتشاشات گذشته 50 تا 60 نفر از منافقین، حدود 200 نفر از سلطنت طلبان، کومله ها و دموکرات ها دستگیر شدند/ 65 درصد از دستگیرشدگان گفتند مرگ مهسا برای ما مهم نبود/ 75 درصد والدینی که فرزندانشان دستگیر شده بودند، آنها را همراهی نکردند.

در اغتشاشات گذشته 50 تا 60 نفر از منافقین، حدود 200 نفر از سلطنت طلبان، کومله ها و دموکرات ها دستگیر شدند/ 65 درصد از دستگیرشدگان گفتند مرگ مهسا برای ما مهم نبود/ 75 درصد والدینی که فرزندانشان دستگیر شده بودند، آنها را همراهی نکردند.

روز جدید سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اتفاقی که اخیرا افتاده ناشی از کسانی است که اقتدار و استقلال نظام را نمی بینند و هدف از اغتشاشات این است که اقتدار و استقلال کشور را از بین ببرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اتفاقی که اخیرا افتاد ناشی از کسانی است که اقتدار و استقلال نظام را نمی بینند و هدف از اغتشاشات از بین بردن اقتدار و استقلال یک کشور است. .

به گزارش «انتق»، سردار رسول سنایی راد شامگاه شنبه در گفتگوی آشوب همراه با پرسش و پاسخ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: اغتشاشات نوعی شکست و سرگرمی است که دشمن این امر است. عملکرد. برای محدود کردن رقیب و تضعیف قدرت او استفاده می شود و به آن بی ثباتی سازنده می گویند.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: این صرفا خواست دشمن نیست، بلکه ضعف داخلی از جمله عقب ماندگی در توسعه، تکنیک، تاکتیک و راهبرد است.

سردار سنایی راد با بیان اینکه چاره ای جز استفاده از فضای مجازی نداریم بلکه باید مدیریت شود، گفت: البته در این حوادث با تغییر نسل و اختلاف مواجه بوده ایم، معمولاً رهبران قدیمی و آموزش دیده هستند اما در کنار گود ایستاده اند و آنها مدیریت می کنند، اما در بدنه شورش ها ما افراد جوان و هیجان انگیزی هم داشتیم که به دنبال ماجراجویی بودند.

وی گفت: سیستم گم نشده است، اما ضربه خوردیم. به گفته مقام معظم رهبری، برخی بچه های نظام هستند، اما دست رهبرانی را گرفتند که می خواستند نظام مخفی نباشد و این مشکل را ابزاری برای کشتار قرار دهند».

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا توضیح داد: در اغتشاشات اخیر ورود مردم متفاوت بود. داشتند می زدند که همه مردم را قاطی نکنیم.

سردار سنایی راد ادامه داد: در اغتشاشات اخیر 50 تا 60 نفر از منافقین حدود 200 نفر از سلطنت طلبان، کمونیست ها و دموکرات ها دستگیر شدند.

وی بیان کرد: علاوه بر این برخی از فعالان سیاسی و اجتماعی اعم از سلبریتی ها یا برخی فعالان سیاسی که در رقابت ها عقب هستند نیز به دنبال کسب سود و شهرت در این حوزه ها هستند و واگذاری گروه های مرجع نیز اتفاق افتاده و در این زمینه سود می برند. و به دنبال علاقه هستند.

سردار سنایی راد تصریح کرد: امروز با یک پدیده اجتماعی چند بعدی و چندلایه مواجه هستیم که دشمن نیز در آن به دنبال موج سواری است و همچنین با جنگ از ترکیب موثر فشار اقتصادی، جنگ شناختی و روانی برای دامن زدن استفاده کردند. افرادی که تاکتیک هایشان بی ثباتی سازنده است.

وی با بیان اینکه دشمن در آخرین اقدام خرج کرده بود، گفت: در جاهایی غفلت کردیم. مثلاً در دوران کرونا و استفاده بیش از حد جوانان از فضای مجازی، نباید اجازه دهیم دشمن در این امور به اهداف خود برسد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا یکی از حربه های دشمن در جنگ را سرخوردگی و بی اعتمادی دانست و گفت: کشته شدن مهسا بهانه بود و 65 درصد از دستگیرشدگان اذعان داشتند که مرگ مهسا برای ما مهم نبود پس دعوا بر سر حجاب است نه، بلکه سر استقلال و اقتدار کشور است.

سردار سنایی راد ادامه داد: اگر دانشگاه های ما تعطیل شود خوشحال می شوند زیرا علم و فناوری ابزار اصلی قدرت هستند و سرمایه ما همین جوانان هستند.

وی تصریح کرد: در این صورت هدف جذب حداکثری است نه تقابل، در اینجا نظام باید نسبت به جمعیت داخلی خود محدودیت داشته باشد.

سردار سنایی تصریح کرد: باید بردبار باشیم و صبورانه به دنبال همگون سازی حداکثری باشیم و از سوی دیگر اختلافات را بپذیریم و با آزاد اندیشی گفت و گو کنیم، از طرفی فراوانی افراد بین 17 تا 21 سال القایی نیز بسیار موثر است.

وی ادامه داد: اما لیدرها کهولت سن و عنصر سفید گروه هایی هستند که در تحریک مردم نقش دارند اما برخی رفتارهای عاطفی هم داشتند و در محاسبات اشتباه می کردند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه اتاق های فکر در این زمینه ایجاد شده است اما باید رویکرد عاقلانه و مهمی داشته باشیم، تصریح کرد: اکنون و در گام اول، تمام اقدامات ما باید در جهت سرکوب اختلالات و التهابات باشد.

سردار سنایی راد بیان کرد: در این خصوص 75 درصد از والدینی که فرزندانشان دستگیر شده اند، آنها را همراهی نکردند و مردم نیز به دلیل اعتقادات شدید مذهبی با آنها همراهی نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید