آزار جنسی دانش آموزان توسط معلم 55 ساله فردوس (خراسان جنوبی)

آزار جنسی دانش آموزان توسط معلم 55 ساله فردوس (خراسان جنوبی)

روز جدید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری این گونه کلاس ها مورد تایید آموزش و پرورش نیست و بارها به عدم برگزاری چنین کلاس هایی توصیه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برخورد قانونی و اداری با معلم خاطی فردوس انجام شده است. این مقام مسئول تایید کرد که فرد مذکور در حین تحصیل دانش آموزان را مورد آزار و اذیت لفظی و بدنی قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش و پرورش به محض اطلاع از مشکل کودک آزاری در شهرستان فردوس پیگیری مستمر را در دستور کار خود قرار داد که منجر به تشکیل پرونده در دستگاه قضایی و تخلف اداری شد. پانل.

سید علیرضا موسوی نژاد روز چهارشنبه در پی انتشار خبری مبنی بر آزار جنسی دانش آموزان توسط معلم 55 ساله فردوس افزود: در اردیبهشت ماه امسال یک نفر شناسنامه دار (MD) با 28 سال سابقه کار که هیچ تخلفی نداشت، در پارکینگ بود، در منزلش، خارج از ساعت مدرسه، با رضایت هفت نفر از اولیای دانش‌آموزان ابتدایی، یک درس خصوصی برای آنها ترتیب داد.

وی گفت: متأسفانه فرد مذکور در حین تحصیل دانش آموزان را مورد آزار لفظی و بدنی قرار داده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری چنین کلاس هایی مورد تایید آموزش و پرورش نیست و بارها توصیه شده است که این گونه کلاس ها برگزار نشود.

وی افزود: در عین حال به محض اطلاع آموزش و پرورش، پیگیری مستمر از طریق مراجع ذیربط و دستگاه قضایی آغاز شد که منجر به دستگیری متهم و تشکیل پرونده به طور همزمان در مراجع قضایی شد. سامانه و کمیسیون رسیدگی به تخلفات اداری نظام قضایی آموزش و پرورش .

موسوی نژاد گفت: دادگاه و کمیسیون رسیدگی به تخلفات اداری در مرحله اول محکومیت کرده و در صورت تایید رای نهایی از طریق مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید