5000 راننده تاکسی از بهمن ماه به دلیل نبود واکسن از کار در پایتخت منع شدند

5000 راننده تاکسی از بهمن ماه به دلیل نبود واکسن از کار در پایتخت منع شدند

روز جدید : همچنین کلیه خدمات اداری آنها تا زمان شروع واکسیناسیون و عدم ارائه کارت معتبر واکسیناسیون در یکی از دفاتر هماهنگی تاکسیرانی ها بصورت سیستمی و هوشمند متوقف می شود.

معاون فنی و عملیاتی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: از 10 بهمن ماه بیش از 5000 راننده تاکسی به دلیل نبود واکسن ممنوعیت کار خواهند داشت.

سیدعلی محتشمی در گفت‌وگویی با بیان این مطلب گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد فرماندهی کل کشور و دستور وزارت کشور، رانندگان تاکسی که واکسینه کرونا را انجام نداده‌اند، تا زمان واکسینه شدن از ادامه فعالیت حمل‌ونقل عمومی منع می‌شوند.

وی گفت: بررسی ها نشان می دهد که 5177 راننده تاکسی در تهران تا روز گذشته واکسینه نشده اند و تا زمان واکسینه شدن از تردد درون شهری منع شده اند.

معاون فنی و عملیات سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: اطلاعات این 5 هزار و 177 نفر مشخص است و ماموران گشت در صورت رعایت ضوابط انضباطی با آنها برخورد خواهند کرد. واکسینه می شوند و کارت واکسیناسیون معتبر خود را به یکی از دفاتر هماهنگی تاکسیرانی ارائه می کنند.

مختشمی افزود: همچنین طی هماهنگی های انجام شده با اتحادیه تاکسیرانی کشور و با توجه به اپیدمی آمیکرون، با مثبت شدن تست تاج این راننده تاکسی و ارائه اطلاعات وی به وزارت بهداشت، این اطلاعات در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت. کشور و سپس اتحادیه «تاکسیرانی و سازمان تاکسیرانی شهر تهران باید از ادامه فعالیت رانندگان تاکسی که تست کرونای آنها مثبت شده تا زمان بهبودی جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید