10 کیلوگرم هروئین از تاکسی/ همدستان راننده کشف و ضبط شد

ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782423

سرهنگ حسنوند از کشته شدن سه سوداگر مرگ که با تاکسی اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند، خبر داد و گفت: از خودروی متهمان 10 کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه راننده تاکسی در حال تهیه مواد مخدر از قاچاقچیان و قاچاقچیان در مرزهای شرقی کشور است، پس از انتقال مواد مخدر به تهران، اقدام به توزیع آن در تهران کرد. تحقیقات توسط تیمی از ماموران پلیس عملیات ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیسی آغاز و ماموران دریافتند راننده تاکسی با کمک همدستانش اخیرا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه کرده و در حال حرکت به سمت پایتخت است.

حسنوند با اشاره به تکمیل رصد اطلاعاتی توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، افزود: با هماهنگی قضایی تیمی از ماموران پلیس آگاهی به محورهای مواصلاتی اعزام و مراقبت از خودروهای عبوری را در دستور کار قرار دادند. “

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: پس از ساعت ها مراقبت و گشت زنی هدفمند در یکی از محورهای مواصلاتی، سرانجام خودرو در یک حمله غافلگیرانه مشاهده و توقیف و هر سه سرنشین آن دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو 10 کیلوگرم و 50 گرم هروئین کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری با مواد کشف شده به کلانتری منتقل و طی تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید