50 کیلوگرم گلوله و بیش از 400 قفس غیرمجاز کشف و ضبط شد


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898532

فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات سیستان و بلوچستان:

حسینعلی محدی مهر از کشف و ضبط 50 کیلوگرم صدف دریایی و بیش از 400 قفس صدف غیر مجاز در آب های ساحلی سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی محدی مهر فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی شیلات سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: در راستای حفاظت از ذخایر و منابع آبی دریایی و جلوگیری از هرگونه صید غیرمجاز و دور ریختن آبزیان و برخورد با تخلفات صید و پایش منطقه حفاظت شده، تیم گشت ساحلی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات سیستان و بلوچستان بر اساس ماموریت قانونی خود به سواحل منطقه حفاظت شده رفته و موفق به کشف 50 کیلوگرم صدف دریایی و بیش از 400 صدف غیرمجاز شدند. قفس های ماهیگیری صدف در آب های سواحل استان.

وی افزود: توسط عوامل یگان حفاظت منابع آب استان جمع آوری و جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه های حفاظت منابع مناطق حفاظت شده ارسال شد.

محدی مهر با اشاره به اینکه صدف ها به عنوان فیلترهای بیولوژیکی نقش مهمی در اکوسیستم دریایی ایفا می کنند و از این منابع آبی محافظت می کنند، گفت: صید و حذف صدف ها از چرخه دریایی می تواند آسیب های جبران ناپذیری به اکوسیستم دریایی وارد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید