گزارش شهروندان از تاکسی در کوم / شهروندان برای تردد در جاده قدیم کاشان در میدان پلیس از تاکسی استفاده کنند.

زمان: 19:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793325

رضا نیک رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری کوم با بیان اینکه شهروندان تاکسی های متخلف از اضافه بار را گزارش دهند، گفت: شهروندان و مسافرانی که قصد تردد در جاده قدیم کاشان را دارند نیز می توانند از تاکسی های واقع در کاشان استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، موضوع خطوط تاکسی و قیمت بلیت همواره یکی از دغدغه های ساکنان کوم بوده است. یکی از شهروندان کوم در این خصوص گفت: مسافرت می کنم اما بعدازظهرها تاکسی های خاکفرج به لنگرود حضور ندارند و نظارتی هم نمی شود.

وی گفت: صبح ها که تاکسی است 500 به بالا هزینه می گیرند در حالی که قیمت این خط 6500 تن است اما 7000 تن از مسافران دریافت می کنند. وقتی اعتراض می کنیم می گویند همین است، نباید نظارت شود؟ آیا به برچسب توجه می کنیم یا به صحبت های راننده ها توجه می کنیم.

رضا نیک رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری کوم درباره این مشکل گفت: بعدازظهرها تقاضا برای سفر بسیار کم است و تعداد کمی تاکسی در این مسیر تردد می کنند. با این حال، شرکتی که خط برتر را اداره می‌کند، فراخوانده شد و از او خواسته شد که نظارت بیشتری داشته باشد.

وی گفت: نرخ مصوب این مسیر طبق تعرفه ابلاغی شورای اسلامی شهر قم در سال جاری 65 هزار ریال است که در مقابل دیدگان مسافران نصب می شود و دریافت وجه اضافی از رانندگان تخلف است و در صورت اطلاع به مسافر. به محض اعلام کد تاکسی

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری کوم خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف کد چهار رقمی موجود در قسمت کناری و شیشه عقب تاکسی را از طریق بازرسی سازمان به شماره 36628800 و یا با شماره تلفن 137 اطلاع دهند. ..

نیک افزود: شهروندان و مسافران عزیزی که قصد تردد در جاده قدیم کاشان را دارند نیز می توانند از تاکسی در کلانتری استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید