محدودیت تردد 14 و 15 از هورداد در کوم / اهالی کوم از تردد در حرم خودداری کنند.


ساعت: 07:37
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843536

رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه نمازگزاران در حرم امام در مسیر برگشت یا برگشت به قم می روند تا به زیارت حرم حضرت معصومه(س) زیارت کنند، گفت: از شهروندان کومی می خواهیم در این ایام از حلقه دور حرم استفاده نکنند و استفاده کنند. مسیرهای جایگزین

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ گلمرضا صدفی رئیس پلیس راهور استان کوم فردا در گفت و گو با خبرنگار کوم ضمن تسلیت رحلت امام خمینی (ره) و سالروز شهادت شهدای قیام 15 خرداد. ، وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان قم شاهراه پایتخت است، اتوبوس هایی که برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مسیر رفت و برگشت به حرم امام می روند، حتما باید از معبد حضرت معصومه (ع) بازدید کنند. درود بر او. به مسیر خود ادامه دهید

وی گفت: به مناسبت این تعطیلات زائران و مسافران زیادی به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران در قم مشرف می شوند. به همین دلیل تدابیر ترافیکی در شورای ترافیک استان در نظر گرفته شده است.»

صدفی خاطرنشان کرد: پلیس راه استان کوم در این ایام طرح های ویژه ای را اجرا می کند، در ساعات پیک ترافیک در اطراف حرم مشکل خواهیم داشت. متأسفانه در اطراف حرم زیرساخت ها به خصوص از نظر پارکینگ داریم و تعداد پارکینگ ها بسیار کم است.

رئیس پلیس راهور استان کوم گفت: نبود پارکینگ در اطراف معبد باعث شده در مواقعی محدودیت هایی ایجاد کنیم که هم نمازگزاران و هم همسایگان دچار مشکل می شوند. اگر این محدودیت های ترافیکی را اعمال نکنیم قطعا در بلوار شهید ترافیک سنگینی خواهیم داشت، سلیمانی خواهیم داشت که حتی ممکن است به طور کامل مسدود شود و مردم ساعت ها در ترافیک بمانند.

وی ادامه داد: در خصوص اتوبوس های برون شهری نیز این روزها تصمیم گرفته شده که ورود آنها به داخل شهر کاملاً محدود شود. حتی اتوبوس برون شهری هم نمی تواند داخل شهر و اطراف حرم باشد، به همین دلیل حومه پارک اتوبوس سواری شمالی برای پیاده شدن مسافران و پارک در آن طراحی شده است و اتوبوس های بین شهری شهرداری برای رسیدن به حرم امام به مسافران و زائران خدمات رسانی می کنند. بر او.

صدفی افزود: همکاران ما از پلیس راهنمایی و رانندگی کوم به صورت 24 ساعته در سطح شهر حضور دارند. از مسیرهای جایگزین شرق به غرب قم استفاده کنید، از بلوار پیامبر اعظم، بلوار شهید کبیری برای طی مسافت 20 متری خیابان زاد استفاده کنید و چند روزی از رینگ اطراف حرم تردد نکنید تا نمازگزاران و مسافران در این مسیرها تردد کنند. بگذارید سفر کنند و با مشکل ترافیک سنگین مواجه نشوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی 15 خرداد در کوم در این روز، قطعا محدودیت های ترافیکی اعمال می شود که با ورود انتهای راهپیمایی به خیابان ارم، این محدودیت ها رفع می شود.

وی افزود: تاکنون مشکلی برای مسجد مقدس جمکران وجود نداشته است. مسافران و زائران نماز را ترک می کنند و در طول روز طولانی است، اما به دلیل وجود چند پارکینگ فعال مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید