تردد بعد از ظهر در تمامی جاده های پایتخت / از تردد غیرمجاز خودداری کنید

ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780191

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: از تردد در اکثر بزرگراه ها و بزرگراه های پایتخت سنگین شهروندان خودداری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مجید رنجبر در خصوص وضعیت ترافیکی بزرگراه های پایتخت در بعدازظهر روز شنبه 8 آبان 1397، گفت: بار ترافیکی تمامی محورها آغاز شده و تردد در آنها به روال عادی و روان در جریان است.

وی گفت: حکیم از شرق به غرب قبل از منطقه هاکانی به سمت شیخ فضللا دوباره از پردیسان به منطقه اشرفی، شمال جنوب چمران از محدوده پل پارک وی جنوب تا خروجی یادگار تردد دارد.

رنجبر ادامه داد: بزرگراه نیایش از جنوب به ملاصدرا و نواب شمالی در جنوب تونل توحید به بریانکک شاهد گره ترافیکی بعدازظهر هستیم.

سرهنگ رنجبر گفت: شمال جنوب خیابان مصطفی خمینی از محدوده میدان بهارستان تا سه راهی سیروس، غرب شرق خیابان شوشا از میدان راه آهن تا سه راهی رجایی و سپس به سمت میدان شوشا حجم ترافیک عصرگاهی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: جنوب شمال مدرس از پل طبیعت تا خروجی صدر به سمت شرق، غرب به شرق از مدرس به کامرانیه و آزادگان از غرب به شرق بزرگراه ساوه حجم زیادی از تردد دارند.

وی افزود: شرق غرب بزرگراه شهید همت از محدوده قبل از پله های فجر به منطقه شیخ فضللا و سپس از پردیسان به منطقه جنت آباد، جنوب شمال شیخ فضللا از خروجی حکیم شمال به میدان صنعت، از شرق به غرب جلال آل. -احمد از میدان گلها تا محدوده قبل از پل شیخ فضللا به سمت غرب شاهد بار ترافیکی عصر هستیم.

رنجبر ادامه داد: شمال جنوب امام علی (ع) از محدوده قبل از پل شهید زین الدین، به منطقه پیروزی و سپس محلاتی به هواران، شمال جنوب یادگار امام (ع) از منطقه ایثارگران تا منطقه مرزداران تا هورام رودی. از شرق به غرب از خیابان انقلاب، از منطقه فردوسی و سپس به سمت میدان انقلاب و سپس آزادی تا متروی یادگار امام، تردد داریم.

رئیس مرکز کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: به طور کلی حجم ترافیک در اکثر خیابان های تهران در حال حاضر پرحجم و پرحجم است و محلات مذکور بیشترین حجم تردد و محورهای خودرویی بیشترین حجم را دارند. تحت کنترل و مدیریت مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی تهران می باشد.

رنجبر گفت: مسیر غرب به شرق شهید سلیمانی از تونل رسالت تا منطقه صیاد نیز دارای بار بعدازظهر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید