وزش باد شدید فردا در زنجان پیش بینی می شود/ شهروندان از تردد خودداری کنند و در ساختمان های نیمه کاره توقف کنند


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821287

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به وضعیت هواشناسی استان زنجان گفت: از ظهر روز سه شنبه 23 فروردین ماه این سامانه وارد استان زنجان می شود که وزش باد شدید تا نسبتاً شدید را در پی خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا رحمانیا در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به وضعیت هواشناسی استان زنجان گفت: از ظهر روز سه شنبه 23 فروردین ماه این سامانه وارد استان زنجان می شود که منجر به وزش باد شدید تا نسبتاً شدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه تا پایان روز شنبه در استان فعال است، گفت: منطقه آسیب دیده این سامانه زنجان، طارم، ابهر، ایجرود، هدبنده، هورامدره، سلطانیه و ماهنشان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به خطرات این سامانه گفت: تشکیل و نفوذ گرد و خاک و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید اغلب از ظهر تا شب از خطرات این سامانه است.

«این سیستم می تواند به تأسیسات شهری و روستایی، داربست ها، بنرها، درختان مرده و کهنسال آسیب برساند. پرتاب اجسام و کاهش کیفیت هوا از جمله خطرات این سیستم است.

رحمانیه با بیان اینکه شهروندان از تردد و توقف در ساختمان های نیمه کاره، ساختمان های بلند و درختان خشکیده خودداری کنند، افزود: به دلیل گرد و غبار ناشی از آلودگی هوا و کاهش کیفیت هوا، شهروندان از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید