وزش باد شدید دوشنبه در چهارمحال و بختیاری / تا پایان هفته بارش شدید پیش بینی نمی شود


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838636

مهران رئراگپور گفت: در روزهای آینده وزش باد نسبتا شدید به ویژه در بعدازظهر خواهیم داشت. این تا زمانی است که تا پایان هفته بارندگی قابل توجهی داشته باشیم و در این هفته بارش موثری در استان پیش بینی نشود.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رائراگپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: برای امروز تا بعدازظهر امروز افزایش ابر و احتمال بارش های پراکنده بهاری به ویژه در نیمه شمالی بن، بخش هایی از کوهرنگ، سامان، شهرکرد و در شرق بروجن دور از انتظار نیست.
وی با بیان اینکه این بارش ها قابل توجه نخواهد بود اما در برخی نقاط شدت بیشتری خواهد داشت اما به طور کلی در هفته جاری بارش موثری در استان پیش بینی نمی شود گفت: در برخی مناطق به ویژه نیمه جنوبی گرد و غبار مشاهده می شود که وارد شد. کشور و این استان از عراق و عربستان.
چراغ پور یادآور شد: از فردا تا اواسط هفته آسمان روستاها صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود و از دوشنبه به بعد افزایش سرعت باد را پیش بینی می کنیم.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در روزهای آینده به ویژه در بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید داریم، این در حالی است که صبح امروز شاهد افزایش دما بودیم و روند ادامه دارد و در هفته جاری افزایش نسبی و تدریجی در دما خواهیم داشت. درجه حرارت.”
وی افزود: بن با کمینه دمای پنج درجه سانتیگراد صبح امروز به عنوان سردترین ایستگاه استان ثبت شد و همزمان شهرکرد با دمای هشت درجه سانتیگراد و گرمترین ساعت در 24 ساعت گذشته ملاحلیفه با 27 درجه سانتیگراد بود. دمای هوا گرم ترین ایستگاه استان بود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید