شرح وضعیت جاده های استان تهران/ شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند


ساعت: 20:37
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887181

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به تشریح وضعیت با تلاش های استان پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران درباره وضعیت راه های استان گفت: به دلیل وقوع سیل و بارندگی امروز در محور زرین دشت به سیمین دشت، منطقه مزداران و آبگرفتگی شدید آب گرفتگی رخ داد. روستاهای فیروزکوه

وی گفت: در منطقه شمیرانات از فشم به لالان، زیگان، گرمابادر، آبنیک، روته، بخش رودبار و کسران سیلابی رفت.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: در محدوده امامزاده داود(ع) سیل دیگری رخ داد و جاده امامزاده، روستای کشار و بخش کن را فرا گرفت.

مصدقی با اشاره به بارندگی در تهران آزادراه شمالی و امامزاده داوود (ع) و اعلام سطح هشدار نارنجی هواشناسی و فعالیت دوره ای سامانه بارشی و آماده سازی جاده برای مقابله با بحران افزود: جاده در حال انجام است. مسدود نیست اما جاده زرین دشت به مزداران به دلیل محدودیت تردد امکان عبور وسایل کمکی وجود دارد.

وی ادامه داد: گل و لای ناشی از سیل بسیار زیاد است و با توجه به پاکسازی های انجام شده همچنان لجن در حاشیه جاده ها وجود دارد بنابراین رانندگانی که در جاده های روستایی و مناطق مرتفع تردد می کنند با توجه به رطوبت و اشباع بالا مراقب باشند. از آب ساخته شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: در جاده هایی مانند رودان، وسکران، آردینه و … که جاده آسیب دیده است محدودیت سرعت وجود دارد و باید با احتیاط به خصوص در شب رانندگی کرد و باید رانندگی کرد. از تردد غیر ضروری جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها و به شماره 77909080 مرکز مدیریت راه های استان تهران است که به صورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی وضعیت جوی و جاده ای است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خاطرنشان کرد: 6 شهرستان تهران، شمیرانات، پردیس، دماوند، فیروزکوه و پاکدشت که درگیر سیل بودند در سه منطقه شمیرانات، فیروزکو و تهران و جاده و اداره حمل و نقل جاده ای اداره کل و 12 شهرستان آماده بودند

دیدگاهتان را بنویسید