پلیس به شهروندان توصیه و هشدار می دهد در روزهای برفی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1922700

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آغاز بارش برف در مناطق شمالی تهران گفت: به شهروندان توصیه می شود از سفرهای غیرضروری امروز خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ موسوی پو جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تشریح وضعیت امروز جاده ها گفت: سازمان هواشناسی برای شب گذشته بارش برف پیش بینی کرده است و بر همین اساس تمامی همکاران در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و شهرداری تهران در تمامی نقاط حضور دارند. جاده ها به خصوص جاده های شمالی.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تاکنون برف محسوسی نباریده است اما از 20 دقیقه قبل بارش برف در شمال منطقه آغاز شده و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و شهرداری تهران در آمادگی 100 درصدی هستند. ارائه خدمات خوب به شهروندان گران است

وی گفت: با توجه به ایام تعطیل و کاهش تردد در محورها به ویژه بزرگراه ها سرعت افزایش یافته است لذا توصیه می شود شهروندان محترم جهت جلوگیری از تصادف با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

موسوی پور گفت: به شهروندان توصیه می شود امروز از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا در صورت بارش شدید برف نسبت به انجام شن و نمک پاشی اقدام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید