بارش برف برخی از محورهای مواصلاتی کردستان را فرا گرفت/ مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783584

رئیس مرکز مدیریت راهداری کردستان، حمل و نقل جاده ای:

دانش زندی رئیس مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: همزمان با ورود سامانه بارشی به استان، بسیاری از محورهای مواصلاتی در مناطق شمالی و غربی کردستان شاهد بارش شدید برف و کولاک بوده و این پدیده ها تا کنون وجود نداشته است. حرکت مختل شده است.» او به آن سرازیر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دانش زندی رئیس مرکز مدیریت راه های کردستان در گفتگو با خبرنگار واقعا وی بیان کرد: همزمان با ورود سامانه بارشی به آسمان استان، هم اکنون بسیاری از محورهای مواصلاتی در مناطق شمالی و غربی کردستان شاهد بارش شدید برف و کولاک بوده و این پدیده ها اختلالی ایجاد نکرده و تردد در آنها روان است.

وی گفت: در سقز بانه، سقز بوکان، دیواندره سنندج، دیواندره بیجار، بیجار تکاب، بیجار همدان، سروآباد پاوه، مریوان سقز و بخشی از شهرستان کوروه بارش برف گزارش شد اما بیشترین بارش در شهرستان بیجار بوده است.

وی افزود: پیش از ساعت 12 شب گذشته 1300 کیلومتر برف روبی در جاده های کردستان انجام شد.

زندی تاکید کرد: به دلیل بارش برف، یخبندان، مه و نبود ایمنی کافی در مسیر جلانه – نودشه – پاوه، “گردنه ته” تا دستور بعدی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین سروآباد – اورامان تات – پاوه تردد در این مسیرها مسدود است. جاده ها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

زندی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی عملیات سامانه بارشی در این استان تا اواخر وقت امشب ادامه دارد گفت: همچنین در محور زرینه دیواندره برف، کولاک و وزش باد شدید وجود دارد که خوشبختانه مشکل حادی جاده ای وجود ندارد. “

وی گفت: توصیه می شود مسافران فعلا از ترددهای غیرضروری در حومه شهر خودداری کنند و در صورت نیاز از طریق پیامک، تماس تلفنی، نرم افزار موبایل و سایت الکترونیکی از وضعیت جاده ها در سامانه 141 بزرگراهی مطلع شوند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید