نتیجه پیگیری کلیپ «موهان» درباره رفتار پلیس با زن بازداشتی در میدان آرژانتین/ رئیسی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: گزارش نشان از «ظلم مضاعف» پلیس دارد.

نتیجه پیگیری کلیپ «موهان» درباره رفتار پلیس با زن بازداشتی در میدان آرژانتین/ رئیسی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: گزارش نشان از «ظلم مضاعف» پلیس دارد.

روز جدید او گفت که گزارش رسانه ای “تحقیر آمیز” بی بی سی که از ابتدا “مضحک” بود، ادامه داد: اما آیا رفتار بی ادبانه ای نسبت به فرد مورد نظر وجود داشت یا خیر؟ بررسی و مشخص شد که چنین کاری صورت نگرفته و این دستگیری به روش معمول پلیس برای فردی مظنون به حمل سلاح صورت گرفته و زمانی که مشخص شد وی اسلحه ندارد آزاد شد.

انسیه هزالی در پاسخ به اینکه چند روز پیش در مصاحبه ای اشاره کردید که از فرجا گزارش فیلم های ملاقات پلیس با یک خانم را درخواست کرده اید، آیا گزارش دریافت کرده اید و نتیجه تحقیقات چه بوده است؟ وی گفت: همانطور که در این مصاحبه گفتم هر گونه قضاوت باید پس از دریافت اطلاعات کافی و الحمدلله گزارش ها وصول و نشان از ظلم مضاعف پلیس داشت.

وی با بیان اینکه اعلامیه “تحقیر آمیز” رسانه بی بی سی معند که از ابتدا “مضحک” بود، ادامه داد: اما آیا رفتار بی ادبانه ای نسبت به فرد مذکور وجود داشته است یا خیر؟ بررسی و مشخص شد که چنین کاری صورت نگرفته و این دستگیری به روش معمول پلیس برای فردی مظنون به حمل سلاح صورت گرفته و زمانی که مشخص شد وی اسلحه ندارد آزاد شد.

به گفته معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، بازداشت این زن کمتر از یک دقیقه به طول انجامید و نشان می دهد که تمام «قصه پردازی ها» در این زمینه «مضحک» و «غیرقابل تصور» است، اما ایمان و البته نشان دهنده سنگینی «شیطان» دشمن در نشر اکاذیب و تهمت.

هزالی با بیان اینکه شاید یکی از دلایل این شایعات و قربانی شدن پلیس خود پلیس است که باید پاسخگوی هر حادثه باشد، گفت: برای حفظ امنیت مال، جان و ناموس مردم عزیزمان قدردان آن خواهند بود. برای این تلاش ها

دیدگاهتان را بنویسید