بیانیه خانواده دانشجویان بازداشتی عزمی برای کمک به فرزندانمان + نام خانواده دانش آموزان نمی بینیم

بیانیه خانواده دانشجویان بازداشتی  عزمی برای کمک به فرزندانمان + نام خانواده دانش آموزان نمی بینیم

خانواده های دانشجویان بازداشتی از شش دانشگاه و یک دانشکده تهران در بیانیه ای نسبت به وضعیت این دانشجویان ابراز نگرانی و اعتراض کردند.

خانواده های دانشجویان دستگیر شده در بیانیه ای اعلام کردند تا زمانی که فرزندانشان آزاد نشوند دست از کار نکشند.

بر اساس این گزارش، امضاکنندگان این بیانیه می گویند هیچ عزمی برای کمک به فرزندان خود ندیده اند و تاکید می کنند که تا آزادی فرزندانشان به تلاش خود ادامه خواهند داد. خانواده های دانشجویان بازداشتی تهران، شریف، امیرکبیر علم و صنعت، علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد تهران شمال و دانشکده شمسی پور از امضاکنندگان این بیانیه هستند. متن این بیانیه که در اختیار الحاقیه قرار گرفته است به شرح زیر است:

تقریباً چند ماه از درگیری‌های خشونت‌آمیز و امنیتی با دانشجویان می‌گذرد، برخی از آنها با آزادی مشروط در انتظار محاکمه آزاد شده‌اند، بسیاری هنوز در بازداشت به سر می‌برند و برخی نیز به حبس‌های طولانی محکوم شده‌اند. دانشگاهی که باید بستری برای رشد و تعالی فرزندان این سرزمین و فرصتی برای بهترین های جامعه ما برای رسیدگی به مصائب و مشکلات ایران عزیزمان باشد، این روزها از حضور شایسته ترین فرزندان خود محروم شد.

ما خانواده‌های دانشجویان بازداشتی پس از بررسی‌های روزانه، متأسفانه عزمی برای کمک به فرزندانمان ندیده‌ایم و ماه‌ها پس از گذشت روزها و ساعت‌ها از مقابل زندان‌های کشور نظاره می‌کنیم و می‌بینیم پشت این دستگیری‌ها فرزندانی هستند. دانش آموزان ما که ثروت حال و آینده هر جامعه هستند بهترین سال های زندگی خود را پشت میله های زندان از دست می دهند که می توانند در ساختن و توسعه کشور عزیزمان صرف کنند.

ما خانواده های دانشجویان بازداشتی (این دانشگاه ها) به این موضوع معترضیم که قطعاً ضایعه وحشتناکی برای ایران است و از هرکسی که توانایی دارد می خواهیم کمک کند تا این روند ادامه پیدا نکند و این سختی شکسته شود. احکام زندان. ما خانواده های دانشجویان بازداشتی تا زمانی که همه فرزندانمان از زندان بیرون نیایند دست از تلاش بر نمی داریم.

دانشگاه تهران:

خانواده محمد نوری
آل محمد، خدا را شکر
خانواده محمد گلم زاده
دانشگاه پلی تکنیک:

خانواده آرمین جلالی روشن
خانواده بهراد صباغ
خانواده برادران علیرضا مظفری
خانواده علیرضا نوری
خانواده امیرحسین عسکری
دانشگاه علم و صنعت:

خانواده ایلیا طبی
خانواده همایون سلیمانی
دانشگاه علامه طباطبایی:

خانواده ملیکا کاراگوزلو
خانواده علی اصغر توحیدی
دانشگاه شریف:

دانیل آیتی
علیرضا اسفندیار
کالج شمسی پور:

محمد امین شکریان

دانشگاه آزاد تهران شمال:

احمدرضا آندرس

دیدگاهتان را بنویسید