ثبت نام دانش آموزان یزدی باید در اسرع وقت انجام شود/خانواده ها باید محدودیت های اقامتی ثبت نام مدارس را رعایت کنند.


ساعت: 11:58
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885514

رئیس اداره سنجش نتایج آموزش و پرورش استان یزد:

ایمانی رئیس اداره سنجش نتایج آموزش و پرورش استان یزد گفت: تاریخ مشخصی برای پایان ثبت نام مدارس اعلام نمی شود و باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ایمانی در گفتگو با یزدرسا گفت: بخشنامه ثبت نام در خرداد ماه صادر و این بخشنامه به نواحی و مدارس استان نیز ارسال شد و بر اساس این دستورالعمل ثبت نام در مدارس استان در حال انجام است.

وی افزود: ثبت نام در پایه های اول، هفتم و دهم به صورت حضوری است و اولیاء باید به مدرسه مراجعه کنند، اما برای سایر پایه ها که متوسط ​​در نظر گرفته می شود، در صورتی که دانش آموز نمره قبولی گرفته باشد نیازی به حضور نیست. . هیچ والدینی وجود ندارد و دانش آموزان توسط مدیر مدرسه به صورت غیرحضوری ارتقا می یابند.

رئیس اداره سنجش عملکرد آموزشی استان یزد افزود: دانش آموزانی که در آزمون های ویژه مدارس تیزهوشان و نمونه شرکت می کنند، اولیا پس از اعلام نتایج و پذیرش دانش آموز به مدرسه مورد نظر می روند و ثبت نام بر اساس موجود انجام می شود. شاخص.

ایمانی در خصوص آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان در مدارس گفت: نمی توان تاریخ مشخصی برای پایان ثبت نام در مقاطع مختلف اعلام کرد زیرا برخی از خانواده ها مستاجر هستند و به هر حال بر اساس ماموریت خود در حال جابجایی یا جابجایی هستند. والدین باید هر چه سریعتر فرزندان خود را در مدرسه ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه رعایت ثبت نام و انجام آن بر اساس دستورالعمل حوزه ارزیابی عملکرد، اظهار داشت: متاسفانه برخی خانواده ها تمایلی به رعایت حدود خود در امر ثبت نام ندارند و با وجودی که در شهر سکونت دارند. همان منطقه، درخواست ثبت نام فرزندشان در خارج از محل سکونت خود مدرسه دارند که امکان پذیر نیست، البته این مشکل رایجی نیست اما ثبت نام را دشوار می کند، بنابراین از والدین می خواهیم که حتما به آنها احترام بگذارند. منطقه محل سکونت هنگام ثبت نام در مدارس دولتی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید