مدارس باید آموزش حضوری را از سر بگیرند/ والدین دانش آموزان باید با مدارس همکاری کنند

ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802360

95 درصد مدارس دنیا در این مدت باز بود اما ما 100 درصد تعطیل کردیم و آموزش مجازی داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر آموزش و پرورش گفت: اولیای دانش آموزان نیز با مدارس همکاری کنند و دانش آموزان را به مدارس بفرستند.

یوسف نوری در بازدید مشترک با رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس سیل زده شرق هرمزگان در شهرستان های میناب و رودان افزود: تمامی مدارس کشور دایر است و باید حضوری فعالیت کنند. “

وی با بیان اینکه والدین دانش آموزان نیز باید با مدارس همکاری کنند و دانش آموزان را به مدارس اعزام کنند، افزود: مدارس باید آموزش های حضوری را از سر بگیرند. 95 درصد مدارس دنیا در این مدت باز بودند، اما ما 100 درصد تعطیل کردیم. و آموزش مجازی داشتیم.

نوری بیان کرد: در تخصیص منابع ابتدا باید خط مقدم جامعه را در نظر بگیریم که در جمهوری اسلامی ایران خط مقدم است، مردم مظلوم و زاغه نشین در مرکز هستند، قرارگاه محرومیت زدایی راه اندازی کرده ایم و در حال ساخت و ساز هستیم. یک دایره از بیرون به داخل.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در کل کشور فقر داریم که ناشی از کار خودمان است. تبعیض در خانواده بین دختر و پسر، بین پسر و دختر و غیره. در نظام آموزشی نیز تبعیض وجود دارد. «بصیرت، آداب، اعمال و دیدگاه ما در موضوع عدالت توزیع رویه ای است، در حالی که عدالت باید توزیعی یا ترمیمی باشد، یعنی همه را توانمند کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید