بازگشت آموزش حضوری در مدارس از 13 فروردین / خانواده ها از ترک تحصیل دانش آموزان جلوگیری می کنند


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818319

در طول دو سال آموزش مجازی تقریباً تمامی دانش آموزان ترک تحصیل کردند و اکنون با فراگیر شدن چرخه واکسیناسیون در بین مردم، دانش آموزان حق دارند از آموزش های شخصی بهره مند شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، 25 ماه پیش با شیوع ویروس ننگین کرونا شرایط زندگی به شدت تغییر کرد که یکی از آن کمبود مدرسه بود.

آموزش مجازی منجر به افت تحصیلی دانش آموزان شده است، در حالی که اجتماعی شدن، فرآیند اجتماعی شدن، رشد اجتماعی و عاطفی دانش آموزان در مدرسه و حضوری اتفاق می افتد، اما متاسفانه تنها انتقال علم یا تدریس از محل آموزش مجازی صورت می گرفت.

از سوی دیگر ضعف زیرساخت های اینترنتی در سیستان و بلوچستان، عدم دسترسی بیشتر دانش آموزان به تلفن همراه در اقصی نقاط استان به دلایل مختلف، عدم حضور همه دانش آموزان در سامانه شاد و یا استفاده از تلویزیون. دانش آموزان این منطقه از کشور هستند که به نوبه خود در کاهش تحصیلات دانش آموزان در این کشور موثر بوده است.

اکنون اما پس از مدت ها واکسیناسیون گسترده عروق کرونر در بین انسان ها، این بیماری فروکش کرده است و همه دانش آموزان باید بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری ادامه تحصیل دهند.

برای جلوگیری از عود بیماری لازم است همه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و بدانند استفاده از ماسک، تکمیل چرخه واکسیناسیون و ضدعفونی دست همچنان موثرترین راه برای پیشگیری از کوید 19 و آن است. سویه های مختلف..

جای نگرانی نیست

اما وزارت آموزش و پرورش با اعلام حضور حضوری کلاس ها برای تمامی مدارس از ۱۴ فروردین بر لزوم نظارت بر این تصمیم تاکید کرد: تعطیلات نوروزی همزمان با سراسر کشور.

به گفته وی؛ از 13 فروردین 1401 تمامی دانش آموزان در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان در تمامی مقاطع و مقاطع تحصیلی با رعایت مشکلات بهداشتی و قوانین مربوطه همراه با دانش آموزان سراسر کشور در کلاس های درس حاضر می شوند.

میرعبدی از خانواده ها خواست برای جلوگیری از ترک تحصیل فرزندانشان همکاری لازم را داشته باشند و گفت: امیدواریم بعد از نوروز با حضور دانش آموزان و معلمان دوباره شاهد پویایی، نشاط و شادابی مدارس باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه بر لزوم نظارت بر روند یادگیری مستقیم در مدارس از 13 فروردین ماه تاکید کرد و افزود: زندگی و ارتباط برای جلوگیری از آسیب های بیشتر، حضور دانش آموزان همسال ضروری به نظر می رسد.

با این تفاسیر خانواده ها از این پس باید به آموزش و پرورش اعتماد کرده و آنها را در حضور در کلاس های حضوری یاری کنند و ضمن کاهش نگرانی ها، ضمن تشویق آنها به حضور در آموزش های شخصی، بر اجرای آموزش های حضوری با همکاری کارکنان مدرسه نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید