معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با زنان زندانی در مشهد دیدار کرد

ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781749

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با زنان سرپرست خانوار، مادران باردار یا شیرده و دختران زیر 18 سال که به دلایل مختلف مرتکب جرم شده و مجبور به گذراندن دوران زندان شده اند، دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، انسیه حزالی با حضور در مرکز مشاوره نسوان زندان وکیل آباد، با زنان، سرپرستان خانوار، مادران باردار و شیرده و دختران زیر 18 سال که به دلایل مختلف مرتکب جرم شده اند و مجبور به خرج شده اند دیدار و گفتگو کرد. زمان زندان ..

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با توجه به نوع جرم و علت محرومیت از آزادی، وضعیت زندگی خانوادگی و علت ارتکاب جرم این زندانیان؛ وی راهکارهای مختلفی را برای کاهش حبس برخی از زنان زندانی و مشارکت خیریه ها در تامین بدهی زندانیان جرایم غیرعمد در نظر دارد.

وی سپس با تعدادی از زندانیان زیر 18 سال و زنانی که در زندان نبوده‌اند ملاقات کرد و قول داد به زندانیانی که با آزادی مشروط یا ادامه تحصیل می‌تواند مجازات آنها کاهش یابد، کمک کند. .

هزالی در این بازدید با اشاره به حضور زنان زندانی که در خارج از زندان از حمایت برخوردار نبودند، گفت: در حمایت از این زنان پویش ایجاد می شود تا خانواده های مستعد از آنها حمایت کنند.

معاون رئیس جمهور همچنین قول مساعدت مالی برای تجهیز سالن ورزشی زندان نسوان و لغو برده داری الکترونیکی برای زندانیان را داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید