مشاور رئیس جمهور در امور بستگان با خانواده مرحومه مهسا امینی دیدار کرد


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905307

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در دیدار و گفتگو با خانواده مهسا امینی گزارشی از جزئیات این دیدار و دغدغه های خانواده امینی به آیت الله رئیسی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا «عبدالسلام کریمی» مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی، بر اساس وظایف محوله و با هدف تحکیم وحدت و انسجام ملی و خنثی سازی توطئه های دشمنان امنیتی، اواخر هفته گذشته با خانواده مرحوم مهسا امینی مجدداً با کیفیت بالا از آنان دلجویی کرد. وی بر پیگیری قانونی مطالبات در مراجع ذیربط تاکید کرد.

در این دیدار که در منزل پدر مهسا امینی برگزار شد، امجد امینی ضمن طرح مطالبات وی بر پیگیری و نظارت رئیس جمهور بر روند رسیدگی به حادثه فوت فرزندش تاکید کرد.

خانواده امینی همچنین از بی توجهی احتمالی تیم پزشکی و تاخیر در رسیدگی به وضعیت پزشکی مهسا گلایه کردند و خواستار پیگیری ویژه و شناسایی و معرفی مقصران احتمالی این حادثه شدند.

مشاور رئیس جمهور در پایان این دیدار ضمن ابراز همدردی عمیق با حادثه یاد شده، پیگیری مطالبات خانواده امینی از مجاری مربوطه را مورد تاکید قرار داد و گفت: مرحوم مهسا امینی مانند دختر خودم بود و قطعاً خواهم داشت. این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کنید و تمام دغدغه ها و مشکلات خانواده امینی را من شخصا با رئیس جمهور تماس خواهم گرفت.

پس از این دیدار، ماموستا کریمی گزارش کاملی از جزئیات این دیدار و گفتگوی خود با خانواده امینی به رئیس جمهور ارائه کرد.

پیش از این آیت الله سیدابراهیم رئیسی که در زمان درگذشت مهسا امینی برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای به ازبکستان سفر کرده بود، به محض اطلاع از ماجرا، به وزیر کشور دستور داد تا روز یکشنبه نیز به این موضوع رسیدگی کند. وی در 27 شهریور با خانواده امینی تماس تلفنی داشت و به آنها اطمینان داد که برای روشن شدن ابعاد موضوع از نهادهای مسئول مطالبه خواهد کرد. به گفته امجد امینی، پدر مهسا، این قول به خانواده او قدرت داد تا این موضوع را از طریق قانون پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید