دیدار مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه با وزیر امور خارجه کشورمان

ساعت: 14:24
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923660

خانم باتینا شعبان که در راس هیاتی برای شرکت در اولین کنگره تاثیرگذار بانوان به کشورمان سفر کرده بود، در این دیدار روابط دو کشور را ممتاز ارزیابی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدلاخیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانم بتینا شعبان، مشاور ارشد بشار اسد رئیس جمهور سوریه، روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه را یک رابطه راهبردی تعریف کرد. ارتباط با ابعاد مختلف که به درخواست مقامات ارشد دو کشور در مسیر بهبود بیشتر در زمینه های مختلف در حال پیشرفت است.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه، روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه را یک رابطه راهبردی با ابعاد مختلف دانست که در جهت بهبود بیشتر در حال پیشرفت است. در زمینه های مختلف به درخواست مقامات عالی دو کشور.

خانم باتینا شعبان مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه که در راس هیاتی برای شرکت در اولین کنگره زنان تاثیرگذار به کشورمان سفر می کند، در این دیدار روابط دو کشور را ممتاز ارزیابی و توجه را جلب کرد. وی به حوزه های مختلف روابط به ویژه در ابعاد فرهنگی و همکاری ها در حوزه زنان دو کشور اشاره کرد.

مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه با ارزیابی مثبت از برگزاری موفقیت آمیز کنگره زنان تأثیرگذار کشورمان، از ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران در این زمینه و پیشرفت های کشورمان در این زمینه قدردانی کرد. از زنان

در این دیدار علاوه بر تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات روابط دو کشور در زمینه روابط دوجانبه، اوضاع منطقه و همکاری های کشورهای همسایه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید