مرد کردستانی به تهران از مهسا امینی فیلم گرفت / خانواده امینی قربانی سناریوی شورشیان شدند

مرد کردستانی به تهران از مهسا امینی فیلم گرفت / خانواده امینی قربانی سناریوی شورشیان شدند

روز جدید احمد حسین فلاحی نماینده همدان می گوید: از زمانی که خانم مهسا امینی از کردستان به تهران نقل مکان کرد، شخصی از او به تهران و سپس بیمارستان و بخش مراقبت های ویژه عکس می گرفت.

رویداد۲۴: محمد آیتی: اگرچه بسیاری از مردم از عملکرد گشت ارشاد و اقدامات نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با حجاب که منجر به کشته شدن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله کرد انتقاد می شود، برخی افراد بر این باورند که هیچ کار غیرعادی انجام نشده است و این یک به حاشیه راندن سیستماتیک سیستم است. از جمله این افراد می توان به احمد حسین فلاحی نماینده همدان اشاره کرد که می گوید: ماجرای فوت خانم مهسا امینی این روزها بهانه ای برای عده ای خاص شده و ربطی به گشت ارشاد ندارد.
پدر مهسا امینی و پزشکانش دروغ می گویند

وی به رویداد۲۴ می گوید: اگر به روزهای گذشته نگاه کنیم، می بینیم که مرحوم دکتر مهسا امینی یک مطلب دروغ گفته و سپس تکذیب می کند (اشاره به گذاشتن توییت و سپس حذف آن) یا مثلاً پدر خانم امینی می گوید دختر بیماری زمینه ای ندارد، اما پرونده پزشکی او منتشر می شود و متوجه می شویم که او یک بیماری زمینه ای داشته است.

مرگ مهسا امینی سناریویی برای سلطان شدن ندا آقا دیگری بود

این چهره اصولگرای مجلس یازدهم می گوید: از زمانی که خانم مهسا امینی از کردستان به تهران نقل مکان کرد، فردی از او به تهران و سپس بیمارستان و بخش مراقبت های ویژه عکس می گرفت. بنابراین از مقامات قضایی و امنیتی می خواهم فردی که قبل از حادثه شروع به فیلمبرداری کرده است را پیدا کنند و از او بپرسند که قصدش چه بوده است. سناریویی شبیه ندا آقا سلطان بود. در مورد فردی که فیلم را گرفته، نباید مثل ندا آقا سلطان باشد که این فرد مرتبط با موضوع از کشور خارج شد.

فلاحی می گوید: همه این صحبت ها در فضای مجازی منتشر می شود. از سوی دیگر ادعای پدر خانم مهسا امینی نیز مطرح شد. در این رابطه هم دکتر و هم پدر خانم امینی برعکس می گفتند. هدف از این داستان یک برنامه از پیش تعیین شده بود. همانطور که رهبران فتنه قبلاً مبادله نمادهای ققنوس و غیره را آغاز کرده بودند. اکنون جریان منافقین، سلطنت طلبان، کومله ها و دمکرات ها برعهده خود گرفته اند که این بهانه را علیه نظام ارائه کنند که دستاوردهای گسترده نظام و دولت در موضوع پیاده روی اربعین و عضویت در گروه شانگهای را به حاشیه خواهد برد.

خانواده مهسا امینی قربانی سناریوهایی شدند که در فتنه 88 نیز وجود داشت

وی می گوید: 20 میلیون زائر در حالی به کربلا رفتند که مدیریت کمترین چالش را داشت. دولت در سیاست خارجی موفق بود و به سازمان همکاری شانگهای پیوست اما عده ای با این سخنان سعی کردند نظام را به حاشیه برانند. به همین دلیل به نظر من خانواده امینی قربانی بازی ها و سناریوهای سیاسی شدند که در فتنا 88 هم حضور داشت.

نماینده همدان در پاسخ به اینکه آیا گشت ارشاد باید به کار خود ادامه دهد یا خیر؟ وی گفت: بر اساس قوانین و مقررات موجود، گشت ارشاد مشکلی ندارد و باید به کار خود ادامه دهد. حالا اگر گشت ارشاد در کار خود اشتباه کرده است باید بررسی شود و در صورت اثبات عاملان باید محاکمه شوند اما من معتقدم این بهانه ای بود برای حمله به نظام.

دیدگاهتان را بنویسید