شورشیان مهسا امینی را به نوک نیزه حمله به امنیت ملی تبدیل کردند/ مدافعان انقلاب جنسی رقیب حقوق زنان شدند!


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899136

آیت الله حسینی همدانی گفت: عده ای پرونده مهسا امینی را به سکوی پرشی برای براندازی تبدیل کردند و به خود اجازه دادند به ارکان امنیت کشور حمله کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه گفت: پرونده مهسا امینی باید بدون تسامح و با عدالت کامل پیگیری شود.

آیت الله حسینی حمدانی افزود: تا زمانی که موضوع روشن نشود، نباید کاری کرد که به دادرسی آسیبی وارد شود، زیرا برخی از اقدامات منجر به از بین رفتن اصل ماجرا می شود.

وی با بیان اینکه به نهادهای قانونی و مراجع رسمی اعتماد داریم، گفت: همه باید قانون را رعایت کنند در غیر این صورت نظم عمومی مختل می شود.



امام جمعه کرج تصریح کرد: عده ای پرونده مهسا امینی را نقطه شروع فعالیت تخریبی قرار داده و به خود اجازه داده اند تا به ارکان امنیت کشور حمله کنند.

وی گفت: نیروی انتظامی با گستردگی فعالیت ها و خدمات خود از مرز تا کوچه پس کوچه های شهر همواره برای حفظ آبرو و آرامش مردم تلاش می کند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: عده ای با وجود حجم زیاد فعالیت پلیس در مناطق مختلف، ناجوانمردانه به آن حمله می کنند.



وی تصریح کرد: اگر کسی با گفتار، رفتار و کردار خود امنیت را زیر پا بگذارد و بی ثباتی و ناامنی ایجاد کند، خائن به ملت است، باید با انتقاد از مجاری قانونی برخورد شود.

امام جمعه کرج تصریح می کند: در نبردی که شروع شده نباید به نفع دشمن حرکت کرد، باید کاستی ها را برطرف کرد، اما اصل ماجرا را نباید از بین برد.

وی گفت: فرصت طلبان، اصلاح طلبان، مهاجران و ضد انقلاب باید بدانند که از اصل احکام الهی و ارزش های دینی غافل نخواهیم شد.

آیت الله حسینی همدانی افزود: جالب است کسانی که نیروهای خود را مجبور به روسری می کنند از دختران ما می خواهند که حجاب را بردارند.



وی تصریح کرد: دولت هایی که تاریخ حاکمیت آن ها مملو از جنایات علیه زنان است در تلاش برای حفظ حقوق زنان ایرانی هستند.

امام جمعه کرج بیان کرد: مدافعان انقلاب جنسی مدافع حقوق زن شده اند، احمق دیگری اجیر شده می گوید 80 میلیون زن ایرانی حجاب نمی خواهند!

وی گفت: قرآن کریم می فرماید هیچ وقت قیام به پا نمی شود، حساب مطالبات و اعتراض مردم به قانون روشن است و راه حلی برای مقابله با آن وجود دارد.

آیت الله حسینی همدانی افزود: روایت اغتشاشات، برهم زدن امنیت جامعه، تخریب اموال عمومی و بیت المال مورد قبول هیچ عقل سلیمی نیست.

وی گفت: آیا با کسانی که با پول ملت مظلوم هویت و شخصیت خود را به دست آورده اند و آشوب می کنند نباید برخورد قانونی کرد؟

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جریمه خسارات وارده باید از عوامل اغتشاشات گرفته شود، گفت: مردم خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی هستند.

وی افزود: وقتی خارجی ها دیدند که نمی توانند از طریق پرونده هسته ای به ایران فشار بیاورند، روی زنان، نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید