مهر به نقل از یک منبع پلیس: مامورانی که مهسا امینی را به مقر پلیس امنیت منتقل کردند مجهز به دوربین نبودند/ ادعای وکیل خانواده صحت ندارد.

مهر به نقل از یک منبع پلیس: مامورانی که مهسا امینی را به مقر پلیس امنیت منتقل کردند مجهز به دوربین نبودند/ ادعای وکیل خانواده صحت ندارد.

روز جدید صالح نیکبخت، وکیل خانواده مهسا امینی، گفت: افسران گشت هدف که مهسا را ​​از ابتدا دستگیر کردند، دوربین‌هایی را روی لباس‌هایشان نصب کرده بودند. خبرگزاری مهر به نقل از یک منبع آگاه پلیس اعلام کرد: ماموران گشتی که مرحوم مهسا امینی را به مقر پلیس امنیت واقع در خیابان وزیرا منتقل کردند مجهز به دوربین بدنه نبودند و ادعای وکیل خانواده قطعا صحت ندارد.

خبرگزاری مهر نوشت: امینی وکیل خانواده مهسا مدعی شد که ماموران گشت ارشاد در جریان دستگیری مهسا به دوربین های بدنه مجهز بودند که یک مقام آگاه در گفتگو با مهر این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش «انتخاب»، صالح نیکبخت وکیل خانواده مهسا امینی در گفت و گو با یکی از روزنامه ها گفت: ماموران گشت ارشاد که از ابتدا مهسا را ​​دستگیر کردند، دوربین هایی را روی لباس هایشان نصب کردند.

مهر نوشت: یک منبع آگاه پلیس ضمن تکذیب این ادعا به این خبرگزاری گفت: ماموران گشت ارجاعی که مرحوم مهسا امینی را به مقر پلیس امنیت واقع در خیابان وزیرا منتقل کردند، مجهز به دوربین بدنه نبودند و این صراحتاً گفته می شود. از Adv. Family صحیح نیست.

گفتنی است، پیش از این سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس کلانشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که آیا ماموران دستگیر کننده مهسا امینی مجهز به دوربین بدن هستند، گفته بود که این کارکنان فاقد لباس هستند. .

دیدگاهتان را بنویسید