سردار رحیمی: ماموران گشت ارشاد دوربین دارند اما در مورد مهسا امینی دوربین نداشتند.

سردار رحیمی: ماموران گشت ارشاد دوربین دارند اما در مورد مهسا امینی دوربین نداشتند.

روز جدید رئیس پلیس تهران تصریح کرد: رعایت نکردن قوانین در معابر عمومی جرمی مشهود است و پلیس به عنوان ماموران مسئول برخورد با این جرم است.

سردار رحیمی: مأموران گشت ارشاد دوربین دارند اما در مورد مهسا امینی دوربین نداشتند، رئیس پلیس تهران پرسید آیا لباس او با لباسش در فیلم دوربین مداربسته ستاد فرماندهی انتظامی تهران یکی است. زمان بازداشت مهسا امینی؟ او گفت نه. ماموران گشت ارشاد مجهز به دوربین بدنه هستند اما در این مورد دوربین نداشتند.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: رعایت نکردن قوانین در معابر عمومی جرمی مشهود است و پلیس به عنوان ماموران مسئول برخورد با این جرم است.

سردار رحیمی در پاسخ به این سوال که ملاک پوشش پلیس برای زنان و عدم حضور آنان در ستاد پلیس امنیت اخلاقی چیست، گفت: زنان باید بدانند ملاک پوشش زن چیست تا زن بتواند لباسی بپوشد که او را آشکار می کند. کل بدن، کار درستی نیست.

فرمانده انتظامی تهران در پاسخ به این سوال که آیا لباس مهسا امینی در فیلم دوربین های مداربسته ستاد فرماندهی انتظامی در زمان دستگیری با لباس او یکی بود؟ او گفت نه. ماموران گشت ارشاد مجهز به دوربین بدنه هستند اما در این مورد دوربین نداشتند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به جای فعالیت مستمر گشت ارشاد، گشت ها را برای جمع آوری لباس های نامتعارف فعال نمی کند، گفت: روزانه 30 گشت در مکان ها فعال هستند و لباس های زاپ و نامتعارف را جمع آوری می کنیم.

سردار رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا تصادفی با خانم امینی در وانت گشت ارشاد رخ داده است یا خیر؟ و آیا دوربینی برای تایید یا تکذیب این موضوع در خودروی پاترول وجود داشت یا خیر؟ وی گفت: در وانت گشت ارشاد دوربینی وجود ندارد به جز مهسا 5 دختر دیگر نیز در وانت حضور داشتند که شهادت می دهند اتفاقی نیفتاده و این موضوع با بازرسی فاتب بررسی و ثابت شد.

دیدگاهتان را بنویسید