اثبات تناقض پدر و وکیل خانواده «مهسا امینی».


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901742

با انتشار گزارش پزشکی قانونی، ابعاد دیگری از جنجال پدر و وکیل خانواده مهسا امینی فاش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با انتشار گزارش رسمی پزشکی قانونی مشخص شد که علت مرگ مهسا امینی ضرب و جرح نبوده و مهسا در سن هشت سالگی به دلیل جراحی تومور مغزی دچار نارسایی هورمونی و مغزی شده است که این امر باعث بیهوشی وی در پلیس راه شده است. ایستگاه و به دلیل عدم وجود احیای موثر در لحظات اولیه مرگ مغزی رخ می دهد.

اما موضوعی که باید به آن فکر کنیم، اظهارات پدرش است که پیش از این در مصاحبه‌های متعدد رسانه‌ای از جمله گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفته بود پسرش سابقه بیماری قبلی نداشته و به پزشک مراجعه نکرده است. سرماخوردگی در 22 سال گذشته

این ادعا در حالی مطرح شد که در برگه مجوز جراحی بیمارستان با امضای امجد امینی (پدر مهسا) به صراحت به بیماری مغزی وی اشاره شده بود.

چندی پیش صالح نیکبخت وکیل خانواده با شناسایی مدارک غیرقابل انکار بیماری قبلی درصدد اصلاح ادعای پدر برآمد و با تایید اصل عمل، آن را به برداشتن خال تقلیل داد.

این در حالی است که دکتر شیروانی، نایب رئیس انجمن مغز که مهسا امینی را در بیمارستان میلاد عمل کرده بود، پیش از این با تشریح جزئیات این عمل، کذب ادعای وکیل خانواده را اثبات کرده بود.

در همین رابطه خبرنگار ما گزارش داد که فیلمی از بیماری مهسا با تایید پدرش در بیمارستان وجود دارد که در آن اعتراف می کند که با دیدن جسد دخترش مورد تعرض قرار نگرفته است.

تاکنون مسئولان امر به دلیل حرمت شرعی پخش این تصاویر از انتشار آنها جلوگیری کرده اند.

در روزهای اخیر دروغ کتک خوردن مهسا امینی توسط رسانه های ضد انقلاب به هرج و مرج و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان منجر شده است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید