موج سرای معدن در پرونده مهسا امینی; مردم می خواهند با شورشیان برخورد کنند


ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899131

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی مطرح کرد؛

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی گفت: اتفاقی که در مورد مهسا امینی افتاد، موج سواری در رسانه های بیگانه و تخریب اموال عمومی است که مردم می خواهند با آن برخورد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهزاد علیزاده نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: واقعیت این است که جبهه استکبار از دیدن پیشرفت جمهوری اسلامی ایران عصبانی است و به دنبال بهانه است. حمله به جایگاه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران.

وی افزود: امسال شور و شیرینی خاصی را در اربعین حسینی شاهد بودیم که صحنه های زیبایی از ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت خلق کرد که نوای یا حسین را در جهان طنین انداز کرد و همچنین شاهد این دستاورد بودیم. عرصه بین الملل دستاوردهای مهمی داشتیم اما عده ای بعد از درگذشت خانم امینی با یک سری خرابکاری ها سعی در به حاشیه بردن دستاوردها و اربعین دارند و از این طریق از خط قرمزها عبور کردند و به اموال عمومی و مردم آسیب وارد کردند.

علیزاده در ادامه گفت: مرگ خانم امینی یک سناریوی از پیش تعیین شده توسط عاملان این جنایت بود که با انجام عملیات روانی، موج سواری و خرابکاری از جمله آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تخریب اماکن عمومی و تجاوز به اهداف خود تلاش کردند. امنیت عمومی آنها به بهانه فوت خانم امینی بدشانسی می آورند اما باید بدانند که ورود به این بازی اشتباه بزرگی است و دشمنان در هر کجای دنیا که هستند باید تاوان کارشان را بدهند.

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع خانم امینی در حال پیگیری است، اما زیر سوال بردن نیروی انتظامی و نظام جمهوری اسلامی به دلیل این موضوع و کسانی که در این رابطه بوده اند قابل قبول نیست. با فریب توطئه های دشمنان، آگاه تر از واقعیت ها و بازگشت به راه راست، دشمنان و دشمنان جمهوری اسلامی نیز باید بدانند که اقدامات آنها با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم ایران در همان روز اول خود را از دشمنان و معاندان جدا کردند و ثابت کردند که پشت سر آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و همچنین اقدامات معاندین را در تخریب اموال عمومی محکوم کردند و خواستار برخورد با آنها شدند. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید