معاون وزیر اطلاعات: دولت از میز مذاکره خارج نمی شود اما از افراط و تفریط بی نصیب نمی مانیم/ رهبر معظم انقلاب نوک پیکان حمله ضد انقلاب است.

معاون وزیر اطلاعات: دولت از میز مذاکره خارج نمی شود اما از افراط و تفریط بی نصیب نمی مانیم/ رهبر معظم انقلاب نوک پیکان حمله ضد انقلاب است.

روز جدید معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات گفت: برجام را رها نمی کنیم، اما مذاکره ممنوع نیست و رهبر معظم انقلاب هم اجازه داده اند، اما در مقابل ما به بیراهه نخواهیم رفت. افراط. تبدیل شدن

خبرگزاری رسمی دولت نوشت: معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات گفت: برجام را رها نمی کنیم، اما مذاکره ممنوع نیست و رهبر معظم انقلاب اجازه داده اند، اما نمی شویم. محروم از افراط و تفریط دلیلی برای خروج دولت از میز مذاکره وجود ندارد، اما دلیلی هم ندارد که تسلیم شود.» ما داریم به افراط و تفریط طرف مقابل تبدیل می شویم.

معاون وزیر اطلاعات در مراسم افتتاحیه کتاب یاران امام به روایت اسناد ساواک که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، گفت: جمعی از علمای بزرگ که در انقلاب نقش آفرینی کردند. علمای این استان بودند، اینها دوستان امام راحل بودند و الان یار رهبر انقلاب هستند و قزوین در این عرصه بهترین است و افرادی هستند که مانند گوهری درخشان هستند.

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات ادامه داد: باید کمک کنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی همانطور که تاکنون در دنیا درخشیده است بدرخشد. در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج، دوام و مقاومت و درخشش یک نظام سیاسی اسلامی در جهان برای دشمن قابل قبول نیست.

دشمن منعکس کننده وجود روحانیت نیست

وی تصریح کرد: دلیل این انقلاب، قدرت و روحانیت شیعه و انقیاد مردم این قشر بود و قطعاً این دلیل بر بقای آن خواهد بود و اگر بخواهیم نظامی که می خواهیم و برای آن تلاش می کنیم باقی بماند، باید باقی بماند. همچنان به مسئله روحانیت شیعه توجه کنید. دشمن وجود روحانیت را به رسمیت نمی شناسد و اگر نگاهی به هجمه ها به ویژه در سال گذشته داشته باشیم، می بینیم که بیشتر توهین ها به نهاد مقدس روحانیت با طراحی و نقشه دشمن انجام می شود. و افراد کمی از درون موثر هستند.

عده ای ناخواسته در میدان دشمن بازی می کنند

این مسئول ادامه داد: مرجعیت دینی در رأس روحانیت و نظام است. امروز دولت مردمی ما و رئیس جمهور در راس آنها برای حل مشکلات مردم و مبارزه با فساد تلاش می کنند و حتی از آبروی خود برای انجام کارهای مهم کشور استفاده می کنند.

وی ادامه داد: جراحی اقتصادی باید قبلا اجرا می شد اما انجام نشد و امروز دولت متعهد به انجام آن است و باید با آن همکاری کنیم البته در اجرا نقاط ضعفی وجود دارد که باید آنها را پوشش دهیم چرا که نظام و دولت مال ماست.

رهبر معظم انقلاب نوک پیکان حمله ضد انقلاب است

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات با تاکید بر اینکه حضور مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، امام خمینی (ره) در سخنرانی خود در بهش زهرا اعلام کردند که چون مردم مرا قبول دارند منصوب خواهم کرد. دولت باید این حمایت مردم را حفظ کنیم. زیرا سیستم بدون مردم کار نمی کند. در حال حاضر رهبر معظم انقلاب نوک پیکان حمله ضد انقلاب است.

لزوم شفاف سازی سیاست های اصلاح ارز ترجیحی

وی بیان کرد: وظیفه ائمه جمعه و روحانیت است که به سوی مردم و نسل جوان دراز کنند، چرا که این جوانان رهبران آینده نظام هستند، امروز عرصه برای نشر دین مهیا است و باید تکریم کنیم. مشتریان ما، به ویژه جوانان، در حالی که ما برای وضوح تلاش می کنیم.

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات ادامه داد: قزوین در حوزه امنیتی مطلوب است و به همین دلیل یکی از استان های مساعد برای سرمایه گذاری و کار اقتصادی است.

وی اعلام کرد: روسای دستگاه های اجرایی باید دستاوردهای سیاست های اصلاحات ارز ترجیحی را تبیین و از آن دفاع کنند، دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا توده های مردم را به بهانه های مختلف صنفی به میدان بیاورد. اما مردم نیامدند.

این مقام مسئول ادامه داد: با اصلاح ارز ترجیحی شاهد کاهش بسیار زیاد قاچاق، کاهش واریز کالا در گمرکات، حفظ سرمایه ملی و پول ملی، کاهش نفوذ دلالان ارز و افزایش نقش بانک مرکزی و همچنین هدایت اتباع کشورهای همسایه به شهرهای مرزی برای خرید کالاهایی که ارز ترجیحی دارند. البته در کنار نکات مثبت، طبیعتاً نکات منفی نیز وجود دارد، آیت‌الله رئیسی نمی‌توانست این کار را انجام دهد و بعد از هشت سال ریاست‌جمهوری از آنجا خارج می‌شد. اما او به میدان آمد و ما باید از او حمایت کنیم و مردم در جمع خوبی هستند و مطمئنم مثل گذشته از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

رهبری و مدیریت مراسم عاشورا باید از سوی روحانیت باشد

فرمود: ما معتقد به مکتب سیدالشهداء (علیه السلام) هستیم و وقتی حسین (علیه السلام) را گرامی می داریم باید با حسین (علیه السلام) باشیم و این بدان معناست که زیر بار ظلم و ستم نباشیم. ما این مشکلات را نداشتیم. برگزاری و اجرای مراسم عاشورا با حضور روحانیت و تبیین فرهنگ عاشورا برای نسل جدید ضروری است.

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات ادامه داد: فضای مجازی آفت زنان است و اهمیت آن به حدی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر رهبری نبود مسئولیت این امر را بر عهده می گرفت. بخش، بنابراین این فضا باید اداره شود، شاهد سرگردانی در فضای مجازی هستیم.

این مسئول ادامه داد: در فضای مجازی می بینیم که جرأت می کنند قرآن بخوانند و در این زمینه افرادی را شناسایی و دستگیر کرده ایم.

وی تصریح کرد: آسیب پذیری در عرصه دین، بدتر شدن کتمان دینی و آنچه داعش با اسلام آورده، ناکارآمدی دین، ترویج اندیشه سکولاریسم برای جداسازی دین از سیاست در فضای مجازی انجام می شود.

مدیریت تحریم ها جهت گیری کلان اقتصادی دولت است

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات درباره سیاست های داخلی دولت گفت: انسجام و هم افزایی با سایر قوا در سیاست خارجی با حفظ استقلال با در نظر گرفتن توسعه سیاسی منطقه و در نظر گرفتن شرایط مورد توجه است. تعامل با همسایگان

وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی جهت گیری کلان این است که بر مدیریت تحریم ها تمرکز کنیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را به دلیل تحریم های سختی که بر ما تحمیل شده حل کنیم.

این مسئول گفت: نگاه به داخل و سرمایه فرهنگی کشور و استفاده از جریان های فکری و معنوی در حوزه فرهنگ است.

وی گفت: ما در فضای سیاسی احساس آرامش می کنیم اما عده محدودی متشکل از 88 معاند و برخی گروه های سیاسی بدشان نمی آید که در حاشیه بنشینند و دولت، اقتصاد و معیشت مردم را زیر سوال ببرند.

دشمن تلاش می کند مشکلات اقتصادی را به معضلات اجتماعی تبدیل کند

وی گفت: ما در حال جنگ با کشورهای متخاصم به ویژه آمریکا و اسرائیل هستیم. رژیم صهیونیستی وارد میدان شد و ما هم وارد میدان شدیم. دشمن تلاش می کند کشور را ناامن جلوه دهد و برای ادامه تحریم ها علیه ایران و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی تلاش می کند.» اجتماعی و امنیتی و تلاش علیه ارکان نظام در فضای مجازی.

این مسئول ادامه داد: یکی دیگر از اهداف دشمن و گروه های متخاصم فشار رسانه ای به ارکان نظام و انقلاب و ارجاع همه مشکلات به بالاترین مقام های کشور و بهانه دادن به دشمن و فضای مجازی است.

ضرورت قوام و پرهیز از افترا

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دشمن در همه زمینه ها برنامه دارد، اگر بخواهیم رهبر معظم انقلاب اندکی خیالشان راحت شود و دولت مردمی به کار خود ادامه دهد و برای رفع تحریم و حل مشکلات اقتصادی و رسیدن به آرامش تلاش کند. مملکت، پس ما باید هر کاری که دشمن می خواهد انجام دهیم، برای این نقشه باید برعکس عمل کنیم وگرنه این کار به آسیاب دشمن است.

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات ادامه داد: تقویت رویکرد انسجام و وحدت ملی، اجتماعی و سیاسی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنیم و همچنین باید از تهمت ها و اقدامات پرهیز کرد. که باعث کاهش سرمایه اجتماعی می شود و نباید منجر به افترا شود.

ورود به جریانات سیاسی و جناح بازی برای کشور سم است

وی گفت: گرفتار شدن در جریانات سیاسی و جناح بازی برای کشور سم است و باید از آن فضا دور بود.

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات در پایان گفت: باید موارد مختلفی را تبیین کنیم. ما در آن زمینه ها شکست خوردیم که اگر به درستی توضیح داده بودیم برخی سوءتفاهم ها پیش نمی آمد.

دیدگاهتان را بنویسید