دختر کهگیلویه و بویراحمدی; قربانی جدید سناریوی ترور شورشیان + تصاویر


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908089

رسانه های ضد انقلاب در ادامه موج سواری در سناریوی ترور در کشور به سراغ دختر یاسوجی رفتند که وی بر اثر بیماری درگذشت و خانواده وی نیز این موضوع را برجسته کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، رسانه معاند و همچنین فضای مجازی به محلی برای فریب افکار عمومی و مصرف کنندگان تبدیل شده است تا با تبلیغات مسموم خود و با سوء استفاده از احساسات نوجوانان و جوانان، آنها را به خیابان ها بکشانند. از هرج و مرج و بی نظمی

نقش پر رنگ جریان های تجزیه طلب در حوادث اخیر همراه با هدایت رسانه ای و سایبری کشورهای غربی، فعال شدن توده های منافقین در قالب شبکه ای در کشور با هدف ایجاد آشوب و آشوب و تخریب مردم. کسب و کار با انجام عملیات کور مسلحانه و عادی ایجاد رعب و وحشت و مواردی از این دست در سوریه به خوبی اجرا شد و دشمن آن کشور وارد جنگ شهری شد.


d9e8476e f984 47d9 ba6b 0faa0a15a239 خبر خاکستری


ماجرای همسر فقید ناهید مصطفی پور

پروژه ترور یکی از ترفندهای معمول عناصر اصلی در پشت شورش ها است. پروژه ای که با جذب رسانه های ضد انقلاب و با هدف ملتهب ساختن فضای جامعه و تهدید امنیت روانی مردم به پایان رسیده است.

عوامل اصلی و پشت پرده اغتشاشات که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با سرویس های جاسوسی خارجی و گروه های تروریستی مرتبط هستند، همیشه در دستور کار روشن قرار دارند که کلید آشوب های علیه امنیت مردم کشورمان هستند. پروژه ترور را نیز اجرا کرد.


3e6df029 e55e 4236 990d dd16a19626a5 خبر خاکستری


پیام خواهر فقید ناهید مصطفی پور در صفحه مجازی اش

در یکی از این سناریوها پای دختری توسط کهگیلویه و بویراحمدی کشته شد. جایی که رسانه های ضد انقلاب اعلام کردند «ناهید مصطفی پور یاسوج در جریان تظاهرات تهران ربوده شد و 9 روز بعد جسدش به خانواده اش تحویل داده شد و علت مرگش آنفلوآنزا اعلام شد».

در این میان خانواده مصطفی پور (همسر و خواهر مرحوم ناهید مصطفی پور) به وضوح علت مرگ وی را عفونت ریوی ناشی از آنفولانزا می دانند. و در صفحات مجازی خود به این موضوع پرداخته اند. در این میان عده ای داغتر از خاکستر شده اند و با آبروی مردم بازی می کنند و این موضوع را به اغتشاشات ربط داده اند.

aa0c6d4d 1aa7 4334 bb6b 7189b186b13c خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید