تردد 62 اتوبوس و بیش از 2200 تاکسی در زنجان/آزادی خط اتوبوسرانی ویژه تاکسی ها در آستانه عید نوروز


زمان: 09:27
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812653

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: در حال حاضر 62 دستگاه اتوبوس و بیش از 2200 دستگاه تاکسی اعم از مینی بوس، تاکسی گردشگری و تاکسی بی سیم به شهروندان زنجانی خدمات رسانی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داود نوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: در حال حاضر بیش از 2200 دستگاه تاکسی اعم از مینی بوس، تاکسی های گردشی و تاکسی های بی سیم به شهروندان زنجانی خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه 62 دستگاه اتوبوس در زنجان فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان را انجام می دهند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این 62 اتوبوس، تعدادی اتوبوس نیز بازسازی شده است که تعدادی قبل از عید نوروز و برخی دیگر بعد از عید نوروز بازسازی شده است. بازگشت به ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان.

نوری افزود: برنامه آتی شهرداری زنجان اضافه شدن 36 مینی بوس دو درب به پارک حمل و نقل عمومی شهر زنجان است که این روند تکمیل شده و تا 6 ماه آینده به شهرداری تحویل می شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به 27 دستگاه اتوبوس غیرنظامی شهرداری زنجان گفت: این اتوبوس ها بازسازی شده و برای اضافه شدن به حمل و نقل عمومی زنجان به بخش خصوصی واگذار می شود. سیستم و برای خدمت به شهروندان.”

وی گفت: تلاش می کنیم این اتوبوس ها قبل از عید نوروز تحویل داده شود و بخش خصوصی از آنها برای خدمات رسانی به شهروندان استفاده کند.

نوری در خصوص واکسیناسیون رانندگان از پارک حمل و نقل عمومی زنجان گفت: به همه رانندگان سه نوبت واکسن تزریق شد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی تاج و تخت برای حفظ سلامت خود و نصب کارت واکسن خودروی خود اقدام کنند. در مقابل عموم

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان در خصوص تمهیدات شهرداری در آستانه سال جدید و اجلاس نوروز 1401 گفت: سیستم پارک حمل و نقل عمومی زنجان اتوبوس ها را پاکسازی کند البته اتوبوس ها نه تنها در آستانه نوروز، بلکه در طول سال نیز شسته می شوند.

وی با بیان اینکه حتی تاکسی ها و وانت ها نیز در صورت تمایل می توانند خودروهای خود را در این کارواش تمیز کنند، افزود: رانندگان در صورت مراجعه به این کارواش با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانند تاکسی ها را شستشو و نظافت کنند.

نوری با بیان اینکه سازمان حمل و نقل شهرداری در روزهای پایانی سالو آماده خدمت رسانی به شهروندان بوده و همچنین آماده استقبال از نوروز است، گفت: اتوبوس ها از ساعت 6:30 صبح تا 20:30 تردد می کنند.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب شهرداری با پلیس راهنمایی و رانندگی و قدردانی از همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه و شهرستان با شهرداری، خاطرنشان کرد: با توجه به تعامل با پلیس راهنمایی و رانندگی برنامه ریزی هایی را اجرا و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. در دریافت خدمات با مشکل مواجه نشوند.

نوری با اشاره به آزادسازی خط ویژه اتوبوس برای تاکسی ها به مدت یک ماه به صورت آزمایشی، افزود: با این طرح، تاکسی ها می توانند به صورت آزمایشی و بدون توقف یک ماهه در خط ویژه اتوبوسرانی تردد کنند و این امر کمک کننده است. کاهش ترافیک در مرکز شهر در آستانه عید نوروز است و شهروندان را به استفاده از وسایل نقلیه عمومی تشویق می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید