در خصوص تجهیز ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه به بخاری مشکلی وجود ندارد / پوشش تمامی شهرهای پایانه ناوگان اتوبوسرانی


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905531

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافری کرمانشاه:

احمدی گفت: ناوگان اتوبوسرانی درون شهری کرمانشاه از نظر تجهیز به وسایل گرمایشی مشکلی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: با وجود قدیمی بودن ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه، از نظر تجهیز به وسایل گرمایشی مشکلی وجود ندارد، هرچند در فصل گرم سال در خصوص تجهیز آن به وسایل سرمایشی مشکلاتی وجود داشت. امسال.

وی از ورود ناوگان جدید اتوبوس به کرمانشاه خبر داد و افزود: 107 دستگاه اتوبوس بین شهری خریداری و قرارداد منعقد شده است، همچنین با توجه به پرداخت قیمت خرید، با توجه به تعهد شرکت خودروسازی، اقدام خواهند کرد. تا پایان سال جاری وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه شوید

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافری کرمانشاه گفت: اتوبوس های خریداری شده به تدریج وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شوند و به تازگی هفت اتوبوس بین شهری تحویل داده شده و در حال شماره گذاری هستند.

احمدی با بیان اینکه همچنان در تلاش هستیم تا اتوبوس های درون شهری جدید را به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه اضافه کنیم، خاطرنشان کرد: با اضافه شدن 107 دستگاه اتوبوس جدید تعداد اتوبوس های بین شهری کرمانشاه به 207 دستگاه می رسد.

وی در خصوص میانگین زمان انتظار در ایستگاه های اتوبوس افزود: این زمان در شهرهایی مانند ظفر و دانش 15 دقیقه و در نقاط مرکزی شهر و شهرستان های ژاندار مری و فردوسی هر 10 دقیقه است.

احمدی میانگین زمان انتظار در ایستگاه های اتوبوس را متفاوت اعلام کرد و گفت: در برخی از مسیرهای اتوبوسرانی مانند شهر کرناچی معمولا مسافران در ساعات خاصی سوار می شوند، بنابراین اتوبوس ها در ساعات مشخصی عازم این ایستگاه ها می شوند.

وی افزود: پس از ورود اتوبوس های جدید خریداری شده، تمامی شهرک های حاشیه ای کرمانشاه به طور کامل وارد ناوگان اتوبوسرانی درون شهری خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید