اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوسرانی برون شهری استان کرمانشاه


ساعت: 08:41
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1880976

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد؛

فریبرز کرمی از اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوسرانی برون شهری در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوسرانی برون شهری استان کرمانشاه برای ارتقای سطح خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی عمومی و افزایش رضایت مسافران مطابق با نظارت بر اجرای آیین نامه حمل مسافر به مدت 10 روز که تا 30 تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: پس از اجرای طرح مذکور، با هرگونه تخلف، تاخیر در شروع حرکت یا توقف در حین حرکت ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در کمیته های مربوطه برخورد قاطع خواهد شد.

کرمی با اشاره به اینکه طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوسرانی برون شهری از 21 تیرماه آغاز شده و تا 31 تیرماه ادامه دارد، گفت: این طرح با همکاری اتحادیه ها و گشت های ویژه نظارت بر این اداره کل اجرا و کنترل در حال انجام است. در مقصد ناوگان ورودی. استان با فرمی که وضعیت تخلفات تاخیر غیرعادی در سفرهای اضطراری را مستند می کند به استان مبدأ هدایت می شود.

وی بیان کرد: استفاده از پلاک خوان و سامانه سپهتن برای تعیین مدت زمان سفر ناوگان از مبدأ تا مقصد و ثبت تاخیر بیش از حد مجاز و غیره از محورهای اصلی است. اجرای طرح ویژه کنترل پارک اتوبوس برون شهری استان کرمانشاه.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: مسافران گرامی در صورت مشاهده تاخیر ناوگان مسافری می توانند گزارشات خود را از طریق پیامک 2000141 جهت رسیدگی ارسال کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: تعداد خودروهای سواری در کل ناوگان حمل و نقل مسافر استان کرمانشاه 957 دستگاه، تعداد وانت ناوگان مسافری استان 359 دستگاه و 182 دستگاه اتوبوس در استان کرمانشاه در حال تردد هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید