لزوم راه اندازی سامانه دریافت الکترونیکی ناوگان اتوبوسرانی در اراک/ 90 درصد فوتی های زیر 70 سال به دلیل تاج گذاری در استان مرکزی واکسینه نشده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در موج ششم تاج علیرغم سرعت بالای تولیدمثل و عدم محدودیت در استان و کشور، شرایط بسیار بهتری را نسبت به گذشته تجربه کردیم، اما همچنان می طلبد مردم فکر نکنند، با گذر از این موج، خواهیم توانست. شرایط پایدار و ایمن داشته باشیم، ما همچنان به رعایت پروتکل ها توجه خواهیم کرد.

اهل الامام گفت: اتباع خارجی در استان مرکزی به ویژه شهرستان های ساوه و دلیجان نیاز به واکسیناسیون دارند.

وی ادامه داد: لازم است رسانه ها و تشکل های مردمی همچنان فعال، آگاه سازی مردم و رصد رفتارهای اجتماعی باشند تا در آستانه عید نوروز شرایط پایداری داشته باشیم و از ارتقای عادی شدن جلوگیری کنیم.

استاندار مرکزی گفت: متأسفانه در هفته های اخیر 90 درصد از فوت شدگان زیر 70 سال به دلیل تاج گذاری در استان مرکزی واکسینه نشده اند و این در حالی است که تمامی واکسن های ایرانی و خارجی به راحتی در دسترس مردم است و لذا شما عزیزان همیشه باید نسبت به واکسیناسیون حساس بود .سال بعد چهارمی هست.

اهل الامام گفت: باید به توصیه های مراجع علمی و دینی در خصوص واکسیناسیون توجه زیادی شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد ملی تاکید کرد رنگ ها تغییر نمی کند، اما محدودیت هایی در روزهای آینده برای این رنگ ها اعمال خواهد شد، افزود: با توجه به شرایط رنگی استان در این هفته مدارس در شهرهای قرمز وجود ندارد.

استاندار مرکزی گفت: با توجه به روند و آمارهای موجود در روزهای آینده امکان خروج از وضعیت قرمز وجود دارد و امکان آموزش حضوری و آمادگی مدارس و خانواده ها وجود دارد. آموزش حضوری.”

اهل الامام گفت: آموزش های حضوری در مقاطع مختلف آموزش عالی و دانشگاه ها ارائه می شود و آموزش های حضوری باید تقویت شود.

وی ادامه داد: در خصوص برگزاری نمایشگاه های پایانی سال، اگر نمایشگاه های بهاره در فضاهای باز باشد و بتوان جمعیت را کنترل کرد، منعی برای برگزاری آن وجود ندارد، اما در هر صورت تصمیم نهایی در هفته آینده گرفته می شود. تمرکز بر پروتکل های بهداشتی.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیک ناوگان اتوبوسرانی اراک یک ضرورت مهم و خواسته مردم است، گفت: تاخیر در این زمینه قابل قبول نیست.

اهل الائمه گفت: متاسفانه در این زمینه شاهد اعتراضات مردمی هستیم که دادستان باید به موضوع شرکت رسیدگی کند و از اسراف و رفتار ناخوشایند پیمانکار جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های قابل تقدیر ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک تجهیزات icu بچه ها با هزینه 50 میلیارد ریالی سه برابر شدند و ترس ها برطرف شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید