طعنه به کی و ملی پوشان: با این کلاه گشاد با آرزوهای ما بازی نمی کنید!

طعنه به کی و ملی پوشان: با این کلاه گشاد با آرزوهای ما بازی نمی کنید!

او در دو جام ملت ها سرمربی تیم ملی بود و در نهایت یک باخت در نیمه نهایی و یک باخت در مرحله یک چهارم نهایی داشت. او باید پاسخگوی نتایجی باشد که امروز گرفت. مبهم حرف زدن و قصه گفتن در مورد این و آن دردی را دوا نمی کند. مهدی تاج هم باید پاسخگو باشد. حتی بیشتر از کی روش. همه کسانی که او را آورده اند نیز همینطور. بازیکنانی که به ساختمان ریاست جمهوری رفتند هم باید جواب بدهند. داستان های غم انگیز حذف و اشک ریختن و جملات تکراری مثل «هر چه در توان داشتیم اما نشد» بی فایده است. امروز زمان حسابرسی و پاسخگویی است.

شما باید پاسخ دهید که چرا سرمربی موفق تیم ملی را برکنار کردید تا یک بازنده روی نیمکت بنشیند. کسی که یک سال قبل از بازگشت به ایران کلمبیا و مصر را شکست داده بود اما نتوانست در برابر اصرار حضور در جام جهانی دیگر و جمع آوری دلارها مقاومت کند. شما باید پاسخ دهید اگر قرار بود سوم شویم چرا با اسکوچیچ نرفتیم؟ اگر قرار بود 6 کورس از انگلیس بخوریم چرا با مربی ایرانی نرفتیم؟ اگر قرار بود اتوبوس را پارک کنیم و سر داور را پرتاب کنیم و منتظر معجزه الهی باشیم، چرا کادر فنی و آنالیزور را بالای سر تیم گذاشتیم؟

این تنها آغاز است. به خاطر اتفاقات اخیر نمی دانیم چه بر سر فوتبال ایران آمده است. هر بازنده ای نباید بیاید و با رویاهای ما بازی کند و بعد ادعای موفقیت کند و ما را بترساند که اگر من نبودم اوضاع بدتر می شد.

دیدگاهتان را بنویسید