واکنش ملی پوشان به وزنه برداری سخنان تند علی مرادی; ما هتل پنج ستاره نمی خواهیم، ​​حرمت و احترام خود را حفظ کنید


ساعت: 17:11
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843392

هر بار که به شرایط اعتراض کردیم، رئیس فدراسیون با ما برخورد نامناسبی داشت

اعضای تیم ملی وزنه برداری مردان ایران با صدور بیانیه ای به تشریح دلایل ترک اردو پرداختند و گفتند: بحث حبس شدن یا اقامت در هتل پنج ستاره نیست، بلکه به احترام نیاز داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دور جدید اردوی ملی وزنه برداری از هفته گذشته در کمپ تیم ملی آغاز شد. اردوی تیم ملی وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی از سوم خرداد آغاز شد و باید تا بیستم ادامه داشت.

محمدحسین برکا سرمربی تیم ملی وزنه برداری، اخیراً میر مصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ کسکایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، علی هاشمی، سید ایوب موسوی، رسول آذرعلی معتمدی علی حارضه امیر عزیزی، رضا حسن پور، علی داوود ، هود رضا بیرالوند و پیمان جان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

با وجود اینکه به دلیل شرایط سخت و بد در اردوی تیم ملی وزنه برداری نزدیک به یک هفته از این اردو می گذشت، وزنه برداران حاضر در اردو در اعتراض به شرایط موجود تصمیم به تعطیلی و ترک اردو گرفتند.

پس از اعتصاب وزنه برداران و خروج از اردوی تیم ملی، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری با ادبیات عجیبی به وزنه برداران حمله کرد و تصمیم آنها را زیر سوال برد. مرادی مدعی است شرایط اردوی تیم ملی وزنه برداری چندان بد نیست و وزنه برداران نباید انتظار هتل پنج ستاره را داشته باشند. در حالی که شرایط فعلی اردوی وزنه برداری از خیلی از رشته ها بهتر است!

اظهارات عجیب و تند رئیس فدراسیون وزنه برداری باعث شد وزنه برداران با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی پاسخ رئیس فدراسیون وزنه برداری را بدهند و ادعاهای او را زیر سوال ببرند.

در این بیانیه آمده است:

ما اعضای تیم ملی وزنه برداری همیشه خود را سرباز مردم ایران و انقلاب می دانیم و برای اعتلای نام وطن و شادی هموطنانمان از هیچ کوششی دریغ نکرده ایم. اگرچه شرایط نامناسب در اردو از مدت ها قبل وجود داشت اما ما برای سربلندی ایران و به اهتزاز درآوردن پرچم کشور عزیزمان سکوت کردیم. اما امروزه ادامه این روند سخت و طاقت فرسا شده است.

باید تاکید کنیم که ما هیچ وقت چیزی بیش از حق خود و هتل پنج ستاره نخواسته ایم، چه در گذشته و چه در حال حاضر که بر اساس انتقاد و اعتراض ساخته ایم. ما فقط می خواهیم آبرویمان حفظ شود. اینکه ورزشکاران با سهمیه آب معدنی روبرو هستند زیبنده تیم ملی ایران نیست.

ما فقط می خواهیم مشکلات موجود حل شود نه اینکه بیش از پیش از سوی رئیس فدراسیون نادیده گرفته شود. این مسائل را قبلاً با رئیس فدراسیون در میان گذاشته بودیم، اما برخورد ناکافی با ما شد.

مشکل ما بی کیفیتی غذایی است که با ارزان ترین غذا تهیه می شود. حقوق و پاداش به شهروندان پرداخت نمی شود یا از روی هوس انجام می شود. کافی است حقوق ورزشکاران را با کارمندان فدراسیون مقایسه کنید متوجه می شوید که در سطح کشوری یک چهارم کارمندان فدراسیون حقوق می گیرند. خوابگاه وزنه برداری مدت هاست که نیاز به بازسازی دارد و زندگی در آن بسیار سخت است.

اگرچه پس از تمرینات سخت و فشرده نیاز به ریکاوری داریم، اما فیزیوتراپ در کنار تیم نیست و سونا و جکوزی یک سال است که خراب بوده و تعمیر نشده است. سیستم سرمایشی و گرمایشی خوابگاه ها نیز همین شرایط را دارد. برگزاری کنسرت در سالن مسابقات آسایش و آرامش وزنه برداران را برهم زد و حتی مجری یکی از درهای رستوران را برای وزنه برداری بست.

جدای از این مشکلات عده ای نالایق و نالایق در مواردی وارد فدراسیون می شوند که در حیطه وظایفشان نیست و مهمتر از آن برخورد نامناسبی با ملی پوشان دارند و به نظر می رسد حفظ حرمت و احترام ورزشکار در فدراسیون جایی ندارد. وزنه برداری.

از اینکه ممکن است اعتراض ما باعث ناراحتی مردم عزیز ایران خصوصاً علاقمندان به ورزش شود ناراحت هستیم و امیدواریم مسئولان به درخواست ما که بهبود شرایط و فراهم کردن امکانات برای تیم ملی جمهوری اسلامی است پاسخ داده باشند. ایران. بودن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید