نمی خواهیم هتل ها را شیر بدهیم/ یکی از انتقادات جدی به من بی حجابی زنان در هتل هاست.


ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856347

وزیر گردشگری در واکنش به محدودیت عرضه قلیان در هتل ها گفت: نمی خواهیم هتل گونی بسازیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست تخصصی روسای اتحادیه های هتلداری استان ها ظهر امروز با حضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی عسگر شالبافیات معاون گردشگری، جمشید حمزه زاده رئیس جمهور برگزار شد. انجمن هتلداران و گروه هتلداران هتل بزرگ فردوسی.

ضرغامی در این نشست پس از شنیدن مشکلات هتلداران و محدودیت عرضه قلیان در هتل ها گفت: نمی خواهیم هتل ها را گونی کنیم. کارها باید منطقی و با تفاهم انجام شود.»

وی گفت: ما نمی خواهیم رفتار سازمانی پشت میز داشته باشیم، برای ما مهم است که در حین پیگیری یک پروژه از کجا آمده ایم.

ضرغامی درباره افزایش قیمت هتل ها گفت: اقلام در بسیاری از مناطق در حال گران شدن و گسترش هستند و هر کاری که برای اداره هتل ها انجام دهید، قیمت ها بالا رفته است، پس مطمئن باشید پیگیری می شود، اجازه داده نمی شود. بگذارید صنعت هتلداری و گردشگری با چالش روبرو شود.

وی با اشاره به پرداخت یارانه ای سوخت به کشتی های کروز گفت: اگر کشتی تفریحی بخواهد از سوخت رایگان استفاده کند باید هر لیتر یک دلار باشد در حالی که سوخت یارانه ای هزینه ها را کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه مراکز اقامتی و هتل ها باید متناسب با افزایش قیمت ها مدیریت شوند، گفت: مشکل دیگر بحث سرویس های بهداشتی میانی است، بحرانی که مدیریت مستقلی برای حل آن ایجاد کرده ایم.

ضرغامی همچنین به حفظ سلامت هتل ها اشاره کرد و افزود: رفت و آمد خانوادگی در هتل ها وجود دارد، چندی پیش وارد هتلی شدم که متاسفانه زنانی را دیدم که بدون حجاب در لابی هتل تردد می کردند.

وی ادامه داد: به مدیر هتل گفتم مگر اینجا قانونی نیست؟ امکان اقامت بدون حجاب برای افراد در هتل وجود ندارد اما به نظر می رسد مدیر خود را توجیه نکرده و معتقد است منعی وجود ندارد. حتی در رستوران هتل، یکی از زنان کشف شد.

وی با تاکید بر اینکه هتل دارای قانون است، گفت: لطفا اجازه ندهید این مسائل به وزارتخانه ارائه شود. یکی از انتقادات جدی من بحث حجاب در هتل هاست. مدیران هتل باید بهانه بیاورند، اما واضح است که باید با آن کنار بیایند: «آنها نمی دانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید