روزنامه اصولگرا: بی حجابی به زودی لغو می شود/ زنان ایرانی نمی توانند با قوانین حجاب مبارزه کنند/ فصل استخدام زنان به پایان رسیده است.

روزنامه اصولگرا: بی حجابی به زودی لغو می شود/ زنان ایرانی نمی توانند با قوانین حجاب مبارزه کنند/ فصل استخدام زنان به پایان رسیده است.

روزنامه رسالت نوشت: تیرهای دشمن به «حجاب»، «عفاف» و «حیا» تصادفی نیست. دشمن دریافته است که نقش زن و رهایی زن ایرانی از چنگال شیاطین دایره ای پس از آن پویایی، مانعی بر سر راه استحکام پایه های انقلاب اسلامی است.

امروز پرچم مبارزه با کفر و شرک و نفاق در دست فرزند حضرت زهرا (س) است. مردم زیر این پرچم جمع شده اند تا امت اسلامی را در ایران و جهان تشکیل دهند. امت و نظام امامت; اصلی ترین رقیب و مخالف نظام لجام گسیخته سرمایه داری دلیل دشمنی آشکار آمریکا و استکبار جهانی با جمهوری اسلامی است.

بی جهت نیست که در مضمون فتنه اخیر «زن»، «برهنگی»، «بی حجابی»، «فحشا» و «فحشا» در دستور کار جنگ شناختی و جنگ ادراکی دشمن قرار گرفته است. تیرهای دشمن به «حجاب» و «عفاف» و «حیا» تصادفی نیست. دشمن دریافته است که نقش زن و رهایی زن ایرانی از چنگال شیاطین دایره ای پس از آن پویایی، مانعی بر سر راه استحکام پایه های انقلاب اسلامی است. از این رو به این موضوع مهم و محوری پرداخته است.

ایام فاطمیه است. زنان آزاده ایران این روزها در اندیشه های پاک و زلال حضرت زهرا (سلام الله علیها) جان خود را می شویند. زنان مدافع اصلی حریم امام در جامعه ما هستند. کافی است به سخنان مادران و خواهران شهدا در دوران انقلاب و در این قیام اخیر و خانواده شهدای امنیت گوش فرا دهید تا این حقیقت عریان را ببینید.

با منطق زهرایی و فاطمی، حجاب هر چند جزئی به زودی از بین می رود. زنان ایرانی نمی توانند رودررو با قوانین حجاب مبارزه کنند. با مشت به سندان می زند. فصل جذب زنان به پایان رسیده است. به زودی کسانی که در پادگان های انترناسیونال عربستان، بی بی سی و رسانه های دشمن روسری کردند، خواهند دید که زن ایرانی با منطق زهرایی در آغوش گرم خانواده و جامعه به زندگی عفیفانه خود ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید