چیزی برای تیم ملی کم نمی گذاریم/ دغدغه ملی پوشان را حل کنید


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910838

رئیس فراکسیون ورزش در مجلس گفت: آنچه برای تیم ملی مناسب است را می گذاریم و قطع نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی «را دانا»، تمرین امروز تیم ملی فوتبال مهمانان ویژه ای داشت. محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس قبل از رفتن به قطر در آخرین تیم ملی حضور داشت. فروردین در جمع خبرنگاران درباره حضورش در تمرینات تیم ملی گفت: امیدوارم از درخشش تیم ملی در جام جهانی خوشحالی باشد. ما به عنوان عضوی از جامعه ورزش موظف بودیم در کنار تیم ملی باشیم و شاید کمی تاثیر بگذاریم. پیام کل ملت ایران را به بازیکنان رساندیم که چشم به عشق آنهاست و بازیکنان و سرمربی قول دادند با جان و دل بازی کنند. ما کاملا از این تیم که رهبر مردم ماست حمایت می کنیم.

وی درباره اینکه آیا جایزه ویژه ای برای تیم ملی در نظر گرفته بودید، گفت: این جام جهانی ویژه است. شرایط خوبی را در تیم دیدم و فدراسیون در کمترین زمان ممکن با تمام وجود از تیم ملی حمایت کرد. بچه ها از نظر فنی و روحی متحد بودند تا اتفاق خوبی بیفتد. این ملی پوشان برای جایزه بازی نمی کنند و هدفشان خوشحالی مردم است. ما آنچه را که برای آنها مناسب است قرار می دهیم و چیزی کم نمی گذاریم. با رئیس فدراسیون با روسای فدراسیون، کادرفنی و بازیکنان جلسه خواهیم داشت.

فروردین در پایان افزود: من به قطر نمی روم و اینجا مسابقات را تماشا نمی کنم. نگرانی سربازان مردم را برطرف خواهیم کرد و امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد. وقتی سرمربی تیم ملی هدایت تیم را بر عهده می گیرد، باید فلسفه بازی جا بیفتد. مربی فلسفه خود را بر اساس دستاوردهای تیم ملی با بازیکنانش پیاده کرده است و ما خوشبین هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید