نمی گذاریم چرخه تولید متوقف شود و اخلال ایجاد کند/ دولت در کنترل جهادگران میدان است

ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796390

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

علی حسین رئیسی فرد خواستار حمایت از واحدهای تولیدی شد و گفت: اجازه نمی دهیم چرخ تولید آسیب ببیند و امروز نیازمند تفکر و مدیریت جهادی سردار سلیمانی در کار هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، علی حسین رئیسی فرد صبح امروز در یادواره شهدای کارگر مازندران در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار با محوریت شاخص کار شهدای نوروزعلی یزدانخا و تجلیل از سردیم خالد دلها دانشمند هسته ای شهید فاضل زاده برگزار شد. شهدای کشور و استان مازندران به ویژه جامعه کارگری بیان کردند: انقلاب در شرایطی به پیروزی رسید که دشمنان با حمایت بیش از 50 کشور دنیا به دنبال نقشه های مختلف علیه ایران در عرصه های مختلف بودند.

وی گفت: جامعه کارگری و تولیدی در زمان جنگ به همراه سایر اقشار مردم در کنار نیروهای مسلح پای کار آمدند و توانستیم اراضی اشغالی را پس بگیریم.

معاون کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دشمن در حوزه اقتصادی برنامه دارد، ادامه داد: در 12 سال گذشته مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به اشتغال و تولید داشته اند.

این مقام مسئول بیان کرد: صلابت و اعتماد ایران اسلامی مدیون خون شهدا و خانواده های آنان و همچنین ولایت مداری است.
وی گفت: امروز دشمن با این همه کارشکنی به اهداف خود نرسید. ما با کمک جامعه کارگری جنگ اقتصادی را پشت سر می گذاریم.»

وی با تاکید بر اینکه تحریم ها فرصت کار و تولید را در اختیار ما قرار داده است، گفت: ما اجازه ورود دشمن را به جنگ اقتصادی ندادیم و این با هم افزایی دستگاه ها و تولیدکنندگان محقق شد.

معاون وزیر کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار حمایت از واحدهای تولیدی شد و گفت: آسیبی به چرخ تولید وارد نمی کنیم و امروز نیازمند تفکر جهادی و اداره سردار سلیمانی در کار هستیم.

این مقام مسئول امروز گفت: کشور باید برای مقابله با توطئه دشمن از تفکر و حکمرانی جهادی انقلابی استفاده کند. وی گفت: با استفاده از این دو اصل مهم می توان نقشه های دشمن را خنثی کرد و کشور را در مسیر رشد و تعالی سوق داد. اجازه دهید.

ریتفورد در بخشی دیگر با گرامیداشت حماسه نهم خاطرنشان می کند: حرکت عظیم و تاریخی مردم قانون نهم در سال 1988 همچنان مهم و تأثیرگذار است که به آن تکرار تاریخ و زنده نگه داشتن آن در ایران می گویند. وظیفه عمومی همه مردم و نهادها باید این روز را که مصادف با سالروز شهادت سردار سلیمانی است، با شکوه هر چه تمام برگزار کنند.

وی ادامه داد: 18 دی، روز سرنگونی شورش صهیونیستی آمریکایی توسط مردم ولایت مدار، نقطه عطف و روز سرنوشت سازی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

معاون کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور به موقع و خلق حماسه های جاودانه در 18 دی یادآور شد که همیشه گوش به حرف تیم است اما وظیفه اش حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و مصالح کشو از هیچ ایثار و ایثار دریغ نخواهد کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم عرصه حاکمیت جهادی و پیگیر مشکلات مردم است، تصریح کرد: دشمن با ظرفیت رسانه ای به دنبال تغییر واقعیت ها در کشور است و نیازمند روشنگری در این عرصه است.

وی گفت: تلاش می کنیم با تلاش ویژه دولت مشکل بیکاری را در جامعه حل کنیم. در این بخش با ارائه خدمات اجتماعی نگرانی های خانوادگی را به حداقل می رسانیم.»

وی از تشکیل ستاد بازرسی ویژه واحدهای تولیدی خبر داد و با اشاره به بخشنامه وزیر کار گفت: حداقل برسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار نیز در این مراسم پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ شهادت را شعار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد:

محمد برمر حماسه حضور و نقش مردم نهم را یکی از نقاط عطف و خالقان تاریخ انقلاب اسلامی عنوان می کند و می افزاید: آنان با حمایت از امام و ولایت، شعور دینی و سیاسی خود را به نمایش گذاشتند. جهان.

وی گفت: امروز مکتب شهید والامکام سردار قاسم سلیمانی یادگار بسیار ارزشمندی است که باید در کنار قدم دوم انقلاب برای همه تبیین شود.

برمر با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی مازندران نیازمند حمایت هستند، تصریح کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار در اولویت است.

به گزارش بالا، در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهدا، کتاب شهید نوروزعلی یزدان خواه که با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران و سازمان بسیج کارگری استان تدوین شده است. رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید