دیگر نمی گذاریم امام زمان (عج) را در نماز جمعه سرکوب کنید و فریاد این عمار سر دهید.

دیگر نمی گذاریم امام زمان (عج) را در نماز جمعه سرکوب کنید و فریاد این عمار سر دهید.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی گفت: مردم ما ۴۲ سال تمام قیام های دشمن را یکسان دیدند و همچون حضرت زهرا(س) وارد میدان جهاد شدند.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای زنده نگه داشتن این دین همه چیز خود را فدای دین خدا کردند، گفت: مصادف شدن 18 دی ماه امسال با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) نشان از فراگیری و شاگردی آن دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی گفت: ملت ایران به برکت آنان توانستند قیام را در تاریکی ببینند و فریب گروه های مخملی دشمن را نخورند و ما نیز باید از سیره حضرت عبرت بگیریم. فاطمه (س)». وی افزود: خطر را بعد از رحلت پیامبر(ص) دید; به موقع عمل کردند و البته ما هم خوب فهمیده و عمل کرد و لذا رهبر معظم انقلاب فرمودند هر چه در تعریف این ملت گفته شود اغراق نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز رهبری زیرک، دانا و شجاعی داریم که انقلاب و نظام را در روزهای سخت گذراندند، افزود: با عمل صالح خود همه استکبار را آزرده کردند. که می‌دانند کجا فریاد بزنند و کجا خدمت کنند و باید خدا را به خاطر این دو خدمت شکر کنیم.»

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه قیام 88 ده سال زودتر برنامه ریزی شده بود، گفت: آنها می خواستند به قیامی که 4 سال قبل در سنای آمریکا اعلام شده بود خاتمه دهند.

دشمن ذلیل شده است

سخنگوی مراسم 9 دی در تهران گفت: امروز دشمنی که روزی تنها با سنگ های کودکان فلسطینی روبرو شده بود با موشک های قدرتمند و دوربرد جبهه مقاومت ذلیل شد. حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، سخنگوی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما ای مردمی که سختی ها، فشارها، بی عدالتی ها و ظلم ها را متحمل شدید، پیروز باشید و بدانید که مقاومت شما اوست پاسخ داد. .

وی افزود: با این نشاط و روحیه انقلابی، بصیرت، تلاش و مجاهدت روزهای بهتری از امروز در پیش است و شما مردم شاهد دفن و نابودی استکبار و طاغوت و حل مشکلات کشور خواهید بود. حاجی صادقی خطاب به استکبار جهانی و آمریکا گفت: آن روزی که فکر می کردید با فریب خوردگان و عناصر داخلی فریب خورده می توانید چراغ انقلاب و نظام را خاموش کنید به پایان رسیده است چرا که مردم دولت و مسئولان ما آماده اند تا رهبری یک رهبر مقتدر.» کشور خود را بسازید و توسعه دهید و انشاءالله کشورهای دیگر را از جبهه استکبار آزاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی افزود: تا زمانی که این مملکت حاج قاسم و مکتب حاج قاسم دارد 18 دی زنده است و تا 9 دی زنده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: 9 روز به همه پیام داد اما زیباترین پیام به رهبری انقلاب بود که در قیام مردمی 9 روز 88 فریاد زدند و دو از جمله‌های آن مهم‌تر بود، یکی خشم و ناامیدی، مقاومت در برابر دشمنان بود و دیگری این که «ما اهل کوفه نیستیم». وی افزود: بعد از 12 سال پیام مردم ما به رهبر معظم انقلاب این است که ما ایستاده ایم و فرزندان شما هستیم و حاج قاسم را داریم که تمام تلاش خود را می کند تا انقلاب آسیبی نبیند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: دیگر اجازه نمی دهیم امام زمان را سرکوب کنید و در نماز جمعه این عمار را فریاد بزنید. شجاعت آموخت، پشت سر دشمن شکست و راه انقلاب را به کودکان داد

و اگر چه دشمن تحریم و تهدید می کند، فریاد ملت ما ذلت من است.

وی خطاب به مردم بصیر کشور گفت: اگر در زمان پیامبر بودید به خانه حضرت زهرا (سلام الله علیها) تعرض نمی شد و به شما ظلم نمی شد و به حضرت زهرا (س) اجازه نمی دادید. ص) شبانه مخفیانه دفن شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه هدف دشمن این است که مردم ما را از آینده ناامید کند، گفت: دشمن باید بداند که با فشار و تهدید نمی نشینیم و با بصیرت روی زمین هستیم.

نماینده ولی فقیه از سپاه پاسداران گفت: روز نهم تضمین کننده آینده انقلاب و چراغ راه آینده و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی امروز در مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالگرد حماسه غرور آفرین 9 روز افزود:

وی گفت: ما این قیام 9 دی را تغییر دادیم و به فرصت تبدیل کردیم و انقلاب با شتاب بیشتر و عمیق تر به مسیر خود ادامه داد.

سخنگوی مراسم روز نهم افزود: مؤمنان واقعی کسانی هستند که در ایمان ثابت قدم باشند و در فریب فکری نیفتند و مؤمن واقعی در ظلمت شورش ها به نور ایمان مجهز است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: مؤمنان واقعی کسانی هستند که خطر را می بینند و جبهه حق و باطل را تشخیص می دهند و اولین ویژگی مؤمنان این است که استقامت فکری داشته باشند و سپس بر اساس ایمان مبارزه کنند.

وی افزود: مؤمن واقعی هرگز سقوط نمی کند و این از امتیازات امت ولایت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: خاطره نهم روز خاطره ای نیست که در یک سال اتفاق افتاده باشد و ما آن را گرامی بداریم. جشن 18 دی فرهنگ مقاومت را منتقل می کند، ببینیم در مقابل همه ناآرامی ها با این بصیرت و روحیه جهادی می توان دشمن را آنقدر پس زد که امروز به شکست اعتراف کنند و مرگ تدریجی او را رقم بزنی.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: در آستانه شهادت نهمین فرزند هستیم و تربیت شده فرهنگ ولایت هستیم و به زیبایی گفت که آمریکا تنها ابرقدرت نیست، ندارد. کوچکترین ویژگی یک ابرقدرت.»

وی افزود: ما تربیت شدیم مکتب اسلام و این بانویی که ذلت را نمی پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید