سنا مربی سخت گیر و با انضباط است/ تجربه حضور مربیان جوان در تیم ملی را به اشتراک می گذاریم

ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793075

کمک مربی تیم ملی آب های آرام با اشاره به تست انتخابی تیم ملی در پایان اولین اردو گفت: این فرصت خوبی است تا با یک مربی خارجی که دو نفره با تیم همکاری کنیم. شرایط و ما از تجربه دیگران استفاده خواهیم کرد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رضا رئیسی کمک مربی تیم ملی آب های آرام درباره حضور خود در کادر فنی تیم ملی گفت: پس از مسابقات قهرمانی کشور و با حضور مربی خارجی، اولین دوره مسابقات تیم

وی ادامه داد: البته قبل از این دو دوره به عنوان مربی تیم ملی جوانان و زیر 23 سال سابقه مربیگری در تیم ملی را داشتم و سال ها در کنار قایقرانی تمرین کردم اما این فرصت خوبی است تا از تجربه دیگری.”

رئیسی در خصوص آزمون انتخابی گفت: در پایان اولین اردو که با حضور نفرات برتر مسابقات قهرمانی جمهوری برگزار شد، آزمون انتخابی داشتیم و رکورد و شرایط را برای کودکان ثبت کردیم و اردو با ادامه بهترین اعضا.”

وی در مورد سرمربی تیم ملی برزیل نیز گفت: هنوز برای قضاوت زود است اما فدراسیون با آگاهی کامل او را انتخاب کرد و همان هفته با تمرینات و برنامه ای که دیدم مربی دقیق و منظمی است. به عنوان یک تیم و امیدواریم این شرایط ادامه داشته باشد تا بتوانیم از تجربیات خود استفاده کنیم.

رئیسی همچنین گفت: تیم آب های آرام هم برای ورزشکاران و هم برای مربیان فضای خوبی دارد و ورزشکاران سعی می کنند آمادگی خود را حفظ کنند. بالاخره سال بازی های آسیایی است و همه دوست دارند در اردو حضور داشته باشند تا بتوانند در این مسابقات شرکت کنند و شرایط خوبی داشته باشند. این شرایط قطعا به کل تیم کمک می کند و می توانیم تیم خوبی برای بازی های آسیایی بسازیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید