نظم و انضباط رمز موفقیت یک کشتی است / مربی با کنترل از راه دور نمی تواند یک تیم را موفق کند


زمان: 09:03:00
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843009

سرمایه گذاری اصلی موفقیت آینده را تضمین می کند

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: نظم و انضباط یکی از مهمترین اصول موفقیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجید ترکان سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: برنامه های تاکتیکی.

تورجان افزود: در این اردوها تمرینات بدنی و همچنین به کارگیری تکنیک ها را برای آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در شرایط خوب و مناسب برنامه ریزی کرده ایم..

وی گفت: سعی می کنیم به جای حرف زدن، با نتایجی که می گیرند عملکرد آنها را به بچه ها نشان دهیم و به شرایطی برسیم که قهرمانی ها و افتخارات آنها همچنان به سطح بالاتری برسد..

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان همچنین با اشاره به اینکه نظم و انضباط یکی از اصول اصلی آن در طول اردوها است، تاکید کرد: در روندی که برای آماده سازی تیم جوانان در نظر گرفته ایم، نظم و انضباط بسیار مهم است. فکر می کنم طبق برنامه باید کارها پیش برود و نگاه حرفه ای به برنامه ریزی برای آماده سازی تیم داشت تا رزمی کاران آمادگی حضور حرفه ای در مسابقات را داشته باشند..

ترکان با بیان اینکه توجه به آموزش مسائل اخلاقی یکی از عوامل کار در مقاطع پایین است، گفت: ما به اخلاق و روانشناسی، نوع رفتاری که توسط نوجوان رزمنده آموزش داده می شود، اهمیت زیادی می دهیم. باعث می شود این کشتی گیر در رده جوانان و سپس در رده بزرگسالان از همین روش استفاده کند، بنابراین نگاه روانی به تربیت و اخلاق در کنار مسائل فنی باعث می شود کشتی گیر در مسیر درست رشد کند..

ترکان گفت: یکی از مهمترین و اولین انتظاراتی که رهبری فدراسیون از ما دارند دقت و انضباط است و این موضوعی است که همیشه ما را در تیم ملی جوانان هیجان زده کرده است. کار بدون انضباط جواب نمی دهد و به همین دلیل است که همانطور که اشاره کردم نظم و انضباط یکی از مهم ترین اصولی است که به آن توجه می کنیم..

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان با اشاره به نظارت فدراسیون در این زمینه افزود: فدراسیون بر نظم و انضباط کارگری و اجرای آن نظارت دقیق دارد و یکی از نکات دیگری که فدراسیون بر اجرای آن نظارت دارد جلوگیری از کاهش وزن است. در دسته بندی اصلی «برای جلوگیری از آسیب به نوجوانان.

سرمربی تیم کشتی نوجوانان در ادامه حضور مستمر در اردوها و نظارت بر اجرای برنامه هایی که در نظر گرفته است را یکی از عوامل موفقیت دانست و تاکید کرد: هر مربی که شروع به کار کرده است باید بر اجرای برنامه های خود نظارت داشته باشد. . خب وقتی تمرین نقد فن را به عنوان نمونه داریم، باید خودم را رعایت کنم و کار را به دیگری نسپارم..

ترکان افزود: یکی از عوامل اصلی و مهمی که یک کار خوب را به سمت جلو سوق می دهد، قرار گرفتن در راس تیم است، نمی توان کار را از راه دور انجام داد و اجرای برنامه ها را به دیگران واگذار کرد. من باید یک ناظر دقیق باشم و این نظارت بسیار مؤثر است تا ارزش تلاش را داشته باشد..

دارنده مدال های طلا، نقره و برنز جهان با بیان اینکه قصد داریم این تیم را قبل از حضور در بازی های آسیایی قزاقستان آماده کنیم، گفت: اردوهای ما تا پایان خردادماه ادامه دارد که باید به قرقیزستان برویم. البته باید در تورنمنت ترکیه شرکت می کردیم که با توجه به مشکلاتی که در این کشور به وجود آمد این مسابقات لغو شد و به دلیل زمان محدود تا مسابقات آسیایی فقط با تمریناتی که در آن انجام می دهیم برای مسابقات آماده می شویم. اردوگاه ها.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با اشاره به اینکه شاگردانش در تلاش هستند تا بهترین نتیجه را کسب کنند، گفت: اگر در رده جوانان و در این رده نتیجه خوبی کسب کنیم، کشتی گیر تربیت شده و از یک خوب و خوب رشد می کند. زمانی که در رده جوانان باشد، دریافتی به همین منوال ادامه دارد و سپس در رده بزرگسالان که ویترین مبارزه است، می تواند مایه مباهات ایران در مسابقات جهانی و المپیک باشد..

ترکان در پایان با تشکر از فدراسیون به خاطر حمایت از تیم جوانان گفت: از کادرفنی فدراسیون و سایر متولیان ورزش می خواهیم که در مورد بزرگسالان نوجوان نیز همین نظر را داشته باشند، به خصوص که حمایت ها از رده جوانان شروع می شود و بیشتر به آن توجه داریم. در آینده بهتر می توانیم در بزرگسالان به نتایج خوبی دست یابیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان افزود: از نگاه ویژه فدراسیون به رده نوجوانان تشکر می کنم و امیدوارم این نوع به سایر مدیرانی که در این رشته تصمیم می گیرند سرایت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید