سنا یک مربی باتجربه و حرفه ای قایقرانی است / هنوز تا اوج آمادگی فاصله داریم

ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801644

فضای رقابتی مسابقات لیگ باعث تست و افزایش انگیزه ورزشکاران می شود

این بانوی کایاک سوار گفت: فضای مسابقه ای خوبی در مسابقات قهرمانی وجود دارد و آمادگی رقبا را محک می زند و انگیزه آنها را افزایش می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کایاک، مهسا آذری گفت: در سال های اخیر تجربه کار با مربیان مختلف خارجی و ایرانی را داشته ام و پدرو سنا یکی از با سابقه ترین و حرفه ای ترین مربیان حال حاضر است. . . فدراسیون قایقرانی مسئول مدیریت تیم ملی. سعی می کنیم از دانش و تجربه او نهایت استفاده را ببریم و با کمک او و کادر فنی بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص جابه جایی اردوها از تهران به هرمزگان گفت: اردوی خوبی در تهران داشتیم اما با سردتر شدن هوای آنجا شرایط تمرین سخت تر شد. اینجا در بندر حمیر شرایط آب و هوایی مساعدتر است و بدون نگرانی از سرما می توانیم تمرینات خود را دنبال کنیم.

آذری درباره مرحله اول لیگ برتر که هفته گذشته در دریاچه آزادی برگزار شد، توضیح داد: حفظ لیگ یکی از بهترین تصمیمات فدراسیون بود. برگزاری این مسابقات علاوه بر فضای رقابتی خوبی که در این مسابقات وجود دارد و آمادگی ورزشکاران را محک می زند، تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه ورزشکاران دارد.

تیم ملی کشورمان درباره وضعیت آمادگی فعلی خود توضیح داد: تاکنون روند خوبی را دنبال کرده ایم و به مرور زمان آمادگی مان بهتر خواهد شد. با توجه به اینکه اردوی دوم را پشت سر می گذاریم، هنوز با اوج آمادگی فاصله داریم. از آنجایی که اکنون از اردوی اول پیشرفت زیادی داریم، هر چه جلوتر برویم عملکردمان بهتر می شود.

وی در پایان افزود: از تمامی مربیان، عوامل فدراسیون و نزدیکان که ما را در رسیدن به هدف حمایت می کنند تشکر می کنم و امیدوارم نتیجه این تلاش ها زیباترین مدال برای کشورمان ایران باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید