هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم/ باید تلاش کنیم جزو 5 ورزش برتر کشور باشیم


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812104

رئیس فدراسیون ورزش و پهلوانی زورخانه ای گفت: هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم/ باید تلاش کنیم در جمع 5 رشته برتر ورزش کشور باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی زورخانه ای، دوره مربیگری عملی زورخانه ای درجه 2 فدراسیون کشتی زورخانه ای امروز به پایان رسید.

مهرعلی باران چسمه سرپرست فدراسیون در مراسم اختتامیه این دوره آموزشی حضور یافت و صبح امروز با شرکت کنندگان صحبت کرد.

رئیس فدراسیون با تبریک ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) و ابراز خرسندی از برگزاری این دوره آموزشی پربار که برای اولین بار توسط فدراسیون برگزار می شود، گفت: در این مدت حضور اینجانب به عنوان خادم در راس فدراسیون پیشرفت کلی این رشته ملی اتفاق افتاده است اما هنوز با نقطه مطلوبی که مد نظر داریم فاصله داریم.

باران چسمه افزود: برای بازگرداندن این ورزش ایرانی به جایگاه اصلی خود، ضمن برنامه ریزی در تمامی ابعاد این ورزش، از نیروهای توانمند و نخبگان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در استان های مختلف کشور بهره بردیم. خوشبختانه اتفاقات این حوزه خوب و تحسین برانگیز بوده و شاهد بوده ایم که می توانیم رسانه ملی را برای پوشش بیشتر رویدادهای ورزشی در زورخانه و بازتاب گسترده رسانه ای مسابقات مختلف در این حوزه مجاب کنیم.

مدیر ترویج فرهنگ پهلوانی کشور گفت: همه کارمندان کمیسیون های فدرال توجه خود را معطوف این موضوع کرده اند که روزی این ورزش در جایگاه 5 ورزش برتر کشور در جامعه ارتقا یابد. لذا همه تلاش می کنند تا استانداردهای لازم را در این رشته ورزشی رعایت کنند.برگزاری دوره مربیگری درجه دو در زورخانه ورزش توسط کمیته آموزش فدراسیون از اهداف و برنامه های اصلی ما برای رسیدن به این مهم است.

باران шشمه در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت برخی از استان های ما از نظر آمار مربیان، داوران، معلمان و مربیان بسیار خوب است، اما برخی از استان های ما در این زمینه ضعف هایی دارند که باید با برگزاری دوره های منظم این ضعف ها تامین شود. و فراهم کردن بستر مناسب و آسان برای شرکت در دوره های آموزشی برای علاقه مندان، همچنین نیازمند تقویت آنها برای رفع عقب ماندگی های موجود است.

این دوره آموزشی از روز جمعه در مجموعه ورزشی غدیر تهران آغاز شده و تا امروز دوشنبه 9 اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید